Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
Re: Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
Säcken, har du överlevt helgen??? är du ute o skottar guld med vår polare Thurber 

Ja jösses vilken helg
Men måste vart nått skumt med vattnet på campingen bara för ja är risig i magen sen igår...
Det var extremt trevligt å dra några burkar med dig, å alla andra snögubbar man träffa på
Det var en mycke märklig situation det där med Thurber, skratta mycke åt det dan efter

Det var extremt trevligt å dra några burkar med dig, å alla andra snögubbar man träffa på

Det var en mycke märklig situation det där med Thurber, skratta mycke åt det dan efter

hehe det gjorde jag me, helt sjuk grej.... fast kulSäcken skrev:Det var en mycke märklig situation det där med Thurber, skratta mycke åt det dan efter

- SachsMekarn
Beställde en förgasare från MopShop för nästan två veckor sedan. Idag fick jag reda på att det var slut på varan. Så fruktansvärt frustrerande när man gått och väntat på den, så man bara kan montera och gasa. Jag tycker dom kunde ha meddelat det mycket tidigare! Får se hur man gör nu. Kan ju ta flera veckor innan dom har fått hem den. Någon som har haft liknande problem?
Det är väl bara att beställa från någon annan firma, eller har MopShop monopol på förgasare? 

- zappafan
- Forumsponsor
Jag ställde en fråga (om dom hade C-kolv till Athenan tror jag det var) både på Engelska & tyska inget svar, dåligt tycker jag...SachsMekarn skrev:Beställde en förgasare från MopShop för nästan två veckor sedan. Idag fick jag reda på att det var slut på varan. Så fruktansvärt frustrerande när man gått och väntat på den, så man bara kan montera och gasa. Jag tycker dom kunde ha meddelat det mycket tidigare! Får se hur man gör nu. Kan ju ta flera veckor innan dom har fått hem den. Någon som har haft liknande problem?

kollat på Eldkvarn i kväll på Katalin i Uppsala. djäkla bra ställe.

- SachsMekarn
Nejdå går att beställa på annat håll också. Men jag betalade direkt när jag beställde. Då fanns den hemma.tompas11 skrev:Det är väl bara att beställa från någon annan firma, eller har MopShop monopol på förgasare?
Får se om jag kan få pengarna tillbaka istället för att vänta på att dom skall få hem, kan ju ta evigheter.
Katalin är en trevligt ställe! Längesedan man var där dock

Idag va det dags å skifta däcken mellan fram å bak.

Eller ja, det var det allt dags för tidigare egentligen då framdäcken saknade några millimeter mer än bakdäcken.
/ P

Eller ja, det var det allt dags för tidigare egentligen då framdäcken saknade några millimeter mer än bakdäcken.
/ P
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Förra veckan halkade högeraxeln lite ur led så jag kunde fixa med mellstabilderna, det är inte klokt vad man är beroende av högerarmen.
Nu är den hyfsat på plats så ikväll fortsätter jag med bild och filmuppladdning och förhoppningsvis orkar jag med en och annan ny sprängskiss till hemsidan också.

Nu är den hyfsat på plats så ikväll fortsätter jag med bild och filmuppladdning och förhoppningsvis orkar jag med en och annan ny sprängskiss till hemsidan också.

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Då kan ni gå med i dåligbalans mc klubbRaketsport skrev:Testkört en packmoppe idag. Ovant med tre hjul men det kan vara något för oss
Den ser ut som om den kom direkt från fabriken, är gummi..hmm..nopprorna kvar på däcken också?...Raketsport skrev:Testkört en packmoppe idag. Ovant med tre hjul men det kan vara något för oss