Jag uppdaterade nyss Windows till 8.1, och nu är inte hela skärmen utfylld. Det är som en svart ram runt. Någon som råkat ur för detta eller vet hur man löser problemet? Jag hittar inte någon inställning för det...
SachsMekarn skrev:Jag uppdaterade nyss Windows till 8.1, och nu är inte hela skärmen utfylld. Det är som en svart ram runt. Någon som råkat ur för detta eller vet hur man löser problemet? Jag hittar inte någon inställning för det...
På PC eller platta? Själv har jag bara 8.1 ännu på mobilen å där funkar det fint.
Det är PC. Jag uppdaterade för några månader sedan, men återställde till 8.0 för att få tillbaka hela skärmen. Gav det en andra chans nu som gick sisådär
Bytte till ny dator för 2 veckor sedan och fick w 8.1 på köpet. Föredrog Windovs7 som jag hade innan men man vänjer sig. Men mitt problem blev att kanterna inte syntes i skärmen, justera upplösningen fungerade inte bra så jag investerade i en ny skärm i stället, det löste problemet, till en kostnad av 3900 Fast då fick jag en bättre och större skärm
erlan skrev:är det nån mer än jag som har problem att logga in på ebay idag?
erlan
Inte idag, men tidigare under veckan.
Det står att jag måste skaffa nytt lösenord.
Jag har klickat på "glömt lösenord", men det kommer inget nytt i mejlen.
I söndags fick vi besök av några av motormuseets medlemmar, Kolla moppar på logen och lagade till resterna av kebabköttet från Raketrallyt.
Gott och roligt att träffas utanför museets väggar. Detta måste vi göra om, har några resmål i åtanken.