<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hehe det beror nog på att framskärmen saknas så nu är fugen ful i skit mem jag varnade ju dej <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja fan nästa år på Mellsta ska fan sakerna fungera som dom ska
Men trevlig endå med alla glada gubbar från Hallstamopp mm
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja måste ju medge att du såg en smula svettig ut när jag träffade dig ..hade du försökt rasta den.. misstänker nog att tture fått lite autosol i gasaren..
så har tagen såg han ut... tur att han tröstades lite av musköchrister ..
muskö hade ju förstås en massa prylar med sig till salu..mopparna som stog där gjorde ju att man fick ha haklapp ..dregel dregel..
hur snyggt som helst....
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he he ja fan jag var så sur o svettig
Jag tror det blev två kalla ramlösa efter den bilden <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som har något bra tips på ett bakljus till Gulingen
vill inte ha något stort o klumpigt <!-- </EdIndex> --></div>
tture skrev:Är det någon som har något bra tips på ett bakljus till Gulingen
vill inte ha något stort o klumpigt
Varför inte ett sånt som sitter på Puch Florida, silverfärgat med bromsljus. Annars finns det fina Hellalampor som brukar sitta på Tyska moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hörrudu TankTure, om du vinner sadelskummet av mig på tradera för 1:- får du fan komma och dricka en kopp kaffe och hämta det så jag slipper lägga tid på o slå in det
då slipper du betala också <!-- </EdIndex> --></div>
tture skrev:Ja fan nästa år på Mellsta ska fan sakerna fungera som dom ska
Men trevlig endå med alla glada gubbar från Hallstamopp mm
[img]bild[/img]
[img]bild[/img]
[img]bild[/img]
Det blev rätt så bra det där... minst sagt. <!-- </EdIndex> --></div>