Såg den precis när den kommit ut å tänkte att det var bra mycket billigare än vad de brukar gå för.Puchlasse skrev:250 kr på blocket, konstigt att ingen ringde ??
Kom dock på att jag klarade mig utan den.

/ P
Såg den precis när den kommit ut å tänkte att det var bra mycket billigare än vad de brukar gå för.Puchlasse skrev:250 kr på blocket, konstigt att ingen ringde ??
Ja det tror jag nog. Hoppas att jag hinner montera dom imorgon.Lolalola skrev:Jävlar du! Dom där lär ju göra jobbet om man säger så. Ruskigt snygga!
Absolut helt rättSäcken skrev:Ja har köpt en röten tippkärra till min rötna traktor, så jävla nöjd
Det förstår jag, jag har en brandgul 5260 själv...56:an skrev:Var vänlig erbjud mig en Braun 5260 rakapparat så köper jag den direkt![]()
Farsan hade en sådan men den kastades när vi röjde efter hans bortgång.56:an skrev:Absolut helt rättSäcken skrev:Ja har köpt en röten tippkärra till min rötna traktor, så jävla nöjdAlla köp är inte gamla mopeder....
Var vänlig erbjud mig en Braun 5260 rakapparat så köper jag den direkt![]()
Riktiga män använder hyvel....pangerva skrev:Farsan hade en sådan men den kastades när vi röjde efter hans bortgång.56:an skrev:Absolut helt rättSäcken skrev:Ja har köpt en röten tippkärra till min rötna traktor, så jävla nöjdAlla köp är inte gamla mopeder....
Var vänlig erbjud mig en Braun 5260 rakapparat så köper jag den direkt![]()
Det blir så jäkla löigt baraSäcken skrev:Eller inget alls..