<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tture inte får du slänga in handuken..trots motgången tror jag du grejar det har ju sett vad du åstakommit med den fina e-typen hitills.. vi vill ju se det fina åket på mellsta ju.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:tture inte får du slänga in handuken..trots motgången tror jag du grejar det har ju sett vad du åstakommit med den fina e-typen hitills.. vi vill ju se det fina åket på mellsta ju..
Nej då musköchrister och jag snacka lite om veven och jag fick massa tips av han så allt är fixat och en ny är på väg
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ju bestämt för mig att vevaxlarna till sachs är gjorda så att axlarna är ipressade i skinkorna så man kan pressa ur den dåliga axeltappen och pressa i en från en vanlig vevaxel . att det sen är lättare sagt än gjort att få den i rätt läge är ju en annan sak. men det omöjliga är ju det som tar lite längre tid.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu när jag inte har någon vev för tillfället till ekf motorn så passa jag på att öva att shimsa in veven på dom två andra blocken.blev ett glapp på 0.02 mm
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara så alla vet så hörde naturligtvis musköchrister av sig och hjälpte mig med Veven direkt när han såg min bild på veven .Så jag är skyldig
musköchrister en ursäkt att jag var lite klumpig och la ut en bild på veven innan jag hörde av mig till honom .
Bara så alla vet så har musköchrister hjälp mig med massor med delar .
Så förlåt mig att jag vara så klumpig musköchrister <!-- </EdIndex> --></div>