<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kör till skolan 4-5km näst intill varje dag på moppe! det blir jobbigt när det är under -20 grader, då fryser ögonfransarna ihop när man blundar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan inte tro det är sant, här dalar dessa flingor oavbrutet, dag & natt, natt & dag... kallt som f:n är det också, snart får dom ställa in vasaloppet pga. all SNÖ och jag åker snart på en 12.000 mila service på slungan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har just varit över till Doktorn och vad jag såg så behöver han nog en kollega som ger han första hjälpen...
Ett redigt lavermang och en näve alvedon så är doktorn nog på benen snart. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Har just varit över till Doktorn och vad jag såg så behöver han nog en kollega som ger han första hjälpen...
Ett redigt lavermang och en näve alvedon så är doktorn nog på benen snart.
Så länge du varit borta borde du ha vuxit men det går inte att se på bilden <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen skrev:Har just varit över till Doktorn och vad jag såg så behöver han nog en kollega som ger han första hjälpen...
Ett redigt lavermang och en näve alvedon så är doktorn nog på benen snart.
Jag lovar här behövs ingen lavemang.. tur man har flera toaletter har legat i fosterställning på allihop nu i ngr. dagar.
Krälat mellan soffa å säng samt skithus å dusch.. that's life. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev snö storm i 30min förut sen strålande sol
Men sol än så de gillas! Ligger runt -7 så får de gärna va.
Tror ja ska gå ut å trycka på värmen i garaget nu så man får typ minst 15 där inne <!-- </EdIndex> --></div>