Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns väl lika många idioter bland båda könen. dom borde paras ihop.
jag är körd i huvudet, men så är även min flickvän, så jag har fyllt min kvot.
jobbigast är ju dock när kvinnor från sitt förflutna inte ger upp, trots man klart gett dom direktiv om att dom aldrig någonsin varit av intresse. <!-- </EdIndex> --></div>
jag är körd i huvudet, men så är även min flickvän, så jag har fyllt min kvot.
jobbigast är ju dock när kvinnor från sitt förflutna inte ger upp, trots man klart gett dom direktiv om att dom aldrig någonsin varit av intresse. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
lägg ner,njut av din frihetilogurra skrev:Fan fan fan fan fan!
Ska träffa "ragget" imorn å vet inte hur jag ska gå till väga![]()
Help please!

Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
gå ta en fika, med kaffe, fett vuxet, inte ens jag gör det. kör inget långt lopp, då får man bara dåligt med samtals ämnen att snacka om. bygg upp lite händelser sen som ni kan snacka om. dom första gångerna är rätt tama, så man ska inte röra spöet i vattnet för mycket, för då blir dom bortjagade <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra skrev:Fan fan fan fan fan!
Ska träffa "ragget" imorn å vet inte hur jag ska gå till väga![]()
Help please!
gå ta en fika, med kaffe, fett vuxet, inte ens jag gör det. kör inget långt lopp, då får man bara dåligt med samtals ämnen att snacka om. bygg upp lite händelser sen som ni kan snacka om. dom första gångerna är rätt tama, så man ska inte röra spöet i vattnet för mycket, för då blir dom bortjagade <!-- </EdIndex> --></div>
Ska göra det bästa av situationen
<!-- </EdIndex> --></div>
Tyst med dig Pärselma skrev:lägg ner,njut av din frihet![]()
![]()

Tack för tipsenPop skrev:gå ta en fika, med kaffe, fett vuxet, inte ens jag gör det. kör inget långt lopp, då får man bara dåligt med samtals ämnen att snacka om. bygg upp lite händelser sen som ni kan snacka om. dom första gångerna är rätt tama, så man ska inte röra spöet i vattnet för mycket, för då blir dom bortjagade