ja nu fanken börjar det närma sig att åka iväg å dra hem det här åket oxå...egentligen bara köpt för att komma över reservdelarna som följde med...själva bilen kommer nog att bli till salu om den är skaplig annars plockas den ner i delar....
kommer å låna kompisens bärgningsvagn å dra iväg nästa lördag...
även denna bil finns i östersund, så det kan nog vara ett skapligt objekt hur som haver..
56:an skrev:Tänk Raketarn om du hittar en sån här i en lada nånstans
en kompis till mig har exakt en sådan maskin...ser ut som den där i skick oxå, han har tyvärr inget golv i den för tillfället men det reder sig nog så småningom för honom..
ska jag vara riktigt ärlig så är jag nog själv svagare för den tidiga 93 orna med självmordsdörrarna på..
Har just suttit å läst lite trevlig läsning....nu har saab nr 1 efter konkursen rullat av bandet i trollhättan...nevs kämpar på... detta är ju en bensinturbo..
det tänds ju en strimma hopp för en saabälskare som mig...
fick hem lyktfästena jag budade hem från tradera, så det blev en sväng ut i bilgaraget å montera fast lyktorna på snetrean... riktigt fina fästen i kromat utförande..
smart fastsättning på insidan av huven....
ja då var det hela på plats...behöver ett ljusrelä oxå nu så det går att koppla in dem.... men det löser sig nog...
ska försöka få tag på två marchalhättor till dem oxå, tycker de rutiga är lite stora till lyktorna...
ja då stundar det ju lite *äventyr* igen då...nu ska snetrean i östersund hämtas hem... *långtradarn* står redo ute på gården för att dra iväg imorrnbitti....
den trailern har nog haft en å annan saab på ryggen... arbetskompisen drar ju sina tävlings saabar på den...