Jo den är knappast gjord av DBS motorn och tanken ser ju ut som en nytillverkad påhängsmotor. och den som värderat den måste varit en riktig expert inom kanske frimärkssamlande
haha men gud är inte de enkina påhängsmotor ? pimsamt <!-- </EdIndex> --></div>
Jag mejlade också honom och han svarade att han säljer den åt någon annan och att det var en man i Skellefteå som samlar på mopeder och motorcyklar som värderat den. Låter lite skumt <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Jo den är knappast gjord av DBS motorn och tanken ser ju ut som en nytillverkad påhängsmotor. och den som värderat den måste varit en riktig expert inom kanske frimärkssamlande
haha men gud är inte de enkina påhängsmotor ? pimsamt
Jag är helt säker på att det är en kina motor, vi har en exakt likadan står på jobbet
som en kund lämnat in för reparation
Kan man anmäla annonsen?, tycker det vore trist om någon gick och köpte eländet i tron att det är en veteranmoped <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11
Jag mejlade också honom och han svarade att han säljer den åt någon annan och att det var en man i Skellefteå som samlar på mopeder och motorcyklar som värderat den. Låter lite skumt
Jag fick liknande svar men jag skrev att det kunde bli livat om nån köper den i tron att den är riktig och han sa att han skulle ändra.
nu har han avslutat innan nån bjöd . vi får se om den dyker upp igen
Den var ju ganska välgjord iallafall <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaaduu, av Tradera har jag fått en och annan häpen min... Kan vara saker och prylar som man minst anar vara värt nå'nting. Samma gäller dock bakvänt och förmodligen helt säkert när jag ska börja sälja.... Det är något spännande över Tradera tycker jag. <!-- </EdIndex> --></div>