Det är gött... chejsaren ...vilken kork..på tinner burken...kejsaren skrev:sätt på korken nu kenneth

http://www.youtube.com/watch?v=bOmqq-dMXcU
Det är gött... chejsaren ...vilken kork..på tinner burken...kejsaren skrev:sätt på korken nu kenneth
Det är trångt där inne, så tyvärr får det bli som det blir!billykid skrev:Se bra ut Rexxy....Du har lite många saker runt lack objektet! Innan du blandar nån färg.
Ha alla burkar redo..på en bra FRI yta! Hoppas du inte har täckt med bommul, lack blir statiskt
allt bomull mm...blir som en manget. Har du en golv som tillåter vatten..min reko....vattna på lite på golv..![]()
Moppe ram kan gå....annars har du färgdimma över allla saker...HAha
Mina cola raggare...hel billack..... . jag lova.. Punk frissa på alla Oranges hår..
Va ej blyg med färg.. får man torr spurt....går ej att laga...blir aldrig blankt!
TA heller en ringning/droppar...den kan fixas efteråt..![]()
Alla är så super noga över hela objektet, så kan man ej göra som amatörlackerare...
Man får ta fel....ska du ställa ut...i WorldChamp....lacka ej själv.
Vem kommer att lyfta på din tank för att kolla lackeringen! Nu menar jag inte
att man ska fuska....lägg pustning/slip det tråkiga på rätt ställe..bra synliga Place..![]()
Tips tackar jag för, för annars lär man sig aldrig!billykid skrev:Rexxy...
Bara tipps....många kanske ej tänker på såna saker som jag sa!
Gjort massa fel själv...där av dela jag med mig. ..![]()
Lackat ca. 15 hellack på bilar...vissa blev otroligt bra...nu ej hela bilar!
Jag tackar för dina trim tipps, hoppas att nån/ni haft nytta av de råd/tipps jag gett..inget facit...
Den färgen kallade vi alltid för Zündapp-blåRexxy skrev:Då är kameran tillbaka ifrån London, och jag tog lite bättre bilder! Nu har allting torkat i 3 dagar, och man upptäcker bättre alla missar! Någon rinning här och där, lite skit under lacken (dålig rengöring) och inte lika blank överallt. Klarlacken tog slut fort. (Hade på burk)
Nej, det är inte rinning. Dåligt underarbete! ;) Samt att den jävla kameran med blixt tar fram allt dåliga!
Tanken blev faktiskt sämst. Men det ska på en gul solid lack på sidorna, så den blåa går nog att matta ner och få fint. Och sen klarlack över hela tanken! Menmen! Första gången jag försöker göra det ordentligt! Learning in Progress! ;)