<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Regn och massa plusgrader här också.
Jordgubbssticklingar säger du... Vi har ett stort jordgubbsland placerad på sämsta tänkbara ställe, precis på den enda plana marken intill huset som man kan ha utemöbler på. Mycket underlig placering då det finns 3 hektar mark att odla på <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här ligger tempen på +1,5 schwainigt halt men ingen snö så långt man kan se så det känns ju skönt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Göteborg 09.00 i morse +8 och nu mellan +9 och +10.
Grått, lite småregning och ganska blåsigt. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag kom vintern på riktigt. Snö med flera minusgrader.
Äntligen lite vitt som reflekterar bro och gårdbelysningar, när det inte finns några hus med egna beslysningar inom synhåll så blir det väääldigt becksvart utomhus utan snö. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror det finns nå'n mer här som gillar snö precis lika mycket som jag....
Nä, här är ingen snö men det har blåst mest hela tiden och nu har det blivit kallt också. Cyklade en runda tidigare ikväll men det var nästan otäckt i den kalla motvinden. Vindens kylande effekt har respekt med sig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan tänka mig 15cm av det vita, blir ju som sagt ljusare , just nu är det absolut kolsvart <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har blivit lite vitt här oxå...men tur att det inte är så kallt...har mockfjärds här för att byta ut tre gammla fönster..
här snackar vi om effekiva snickare.. går fort som fanken för dem.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-5 lite halvfrostig snö..
jo det är snabba snickarna som byter ut prylar på hus men när jobbarkompisen skulle byta garageport skulle jag få den gamla..
Där hade dom sågat av karmen å behållit den gamla överliggaren så jag fick tillverka nytt alltihop.
men fort gick det <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo visst är det så...karmarna till de gammla flönstren förvandlas snabbt till kaffeved...får försöka städa upp tomten lite när snickargänget åkt..
sen blir det till att köra ut de gammla fönstren till tippen.. ,men tror detta får bero tills våren.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...