Raketaren skrev:råkade köpa en billig puch maxi idag..kände mig inte riktigt kry i morse måste ju ha varit det som var felet..hur som helst den behöver inte allt för stor omvårdnad för att sätta igång, men den lär ju hammna i ett av uthusen tills våren är åter.. har ju en del viktigare hyss för mig innan jag ids försöka få igång den...kommer bild så småningom..
Har du blevit alldelse sjuk, du skulle ju sälja av allt som smittade i boa
ha-ha är inte försent ännu tompa..kan alltid vara någon pucksjuk person som vill byta åt sig det hela mot nåt MCB relaterat.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Ett topplock med skapligt förbränningsrum, ska visst vara Kreidler eller liknande. Passar som handsken på Zündappmotorer. Perfekt, nu har jag 3 kompletta uppsättningar sportcylinder att lattja med.
Ser ut att vara till casal. <!-- </EdIndex> --></div>
Ett topplock med skapligt förbränningsrum, ska visst vara Kreidler eller liknande. Passar som handsken på Zündappmotorer. Perfekt, nu har jag 3 kompletta uppsättningar sportcylinder att lattja med.
Ser ut att vara till casal.
Japp är till Casal.
Ja så var det ju! Roligt utseende på dom där.... <!-- </EdIndex> --></div>
OBS OBS !!!
detta var inte menat som ett personligt påhopp och ska inte förväxlas med rasism eller hets mot folkgrupp i uppsala med omnejd!
bara vanlig rå humor (eller nå´t).
dessutom tar jag tacksamt emot liknande dåliga hån tebaks. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad är avgaset med dubbelpipa till? det ser ju inte ut som la-stradaröret tycker jag.. nåt hempul eller <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror det lastrada krök för värme skyddena är skruvade med karosseribrickor som raketaren beskriver, med en på svetsad fläns för puch passar mig bra tänkte använda det monarken med jlo konventerad till puch syll. <!-- </EdIndex> --></div>