övrigt
Re: övrigt
Jag tycker du har gott omdöme. Bara dumt att chansa i trafiken för eget och andras liv går inte i repris.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Tack.Samt att jag glömde nämna att den här riejun har ett snabbare svar på gaspådrag än dt50r i trafiken .använder YouTube för att ta reda på mer om riejun .tex pluggningar på den .din åsikt om det ?
Slipper plocka isär riejun tack vare YouTube på internet
Vi ska tillverka sommar fordon som går på el i Skellefteå
Riejun har jag fått veta att den varvar max 6.900rpm via internet med original trim. Vad ger det i topp i teorin med original utväxling som är 13kugg fram och 52kugg bak ? Nån som vill skriva boken .intet nytt på motorväg ? Blir det inte tråkig framtid om allt ska vara el drivet i framtiden ? Kopplar man en am-6 växellåda till en el motor så behöver man ej lika stor el motor och längre räckwidd i teorin har jag på ? Jag kör ju batterilöst numera och det gör riejun mindre ostadig i trafiken .t.o.m blinkersen går på tändström .ska snart byta kedja på riejun på Yamaha center .
Det var frost på vägen på morgonen. Men. Kör man lugnt är det ingen fara .
Den här tiden på året är det ofta lokal frost på vägbanan .har hård motocross fjädring på riejun .det är därför jag känner bland annat vägbanan när jag kör i trafiken
Och jag som har allergi mot små hög varviga el motorer ? 

4-taktaren har så hård & otrevlig motor gång
Riejun släpper ut 67,45-63,9 gram/km nu och jag har inga vänner .har aldrig haft vänner och kommer aldrig att ha vänner för jag tillhör autist spektrumet .

Dom bör montera åskledare på kul-tur huset tycker jag .
Ska försöka köra i vinter med riejun om det går ? Hösten verkar bli rekord lång i år ? Det blev en normal sommar i år.hade rätt