<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appropå bilden ovan var jag och käkade en hamburgare på Max tidigare ikväll, en sådan där liten en för elva kronor, och då stannade en moped utanför och jag hörde på ljudet att motorn gick riktigt bra. När jag sedan kom ut såg jag att mopeden var en Honda MT5 och faktiskt den första jag sett här. Dom kanske inte är så dumma eller vad säger mopedfolket här? <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Appropå bilden ovan var jag och käkade en hamburgare på Max tidigare ikväll, en sådan där liten en för elva kronor, och då stannade en moped utanför och jag hörde på ljudet att motorn gick riktigt bra. När jag sedan kom ut såg jag att mopeden var en Honda MT5 och faktiskt den första jag sett här. Dom kanske inte är så dumma eller vad säger mopedfolket här?
Jag har haft en MT 5 den gick bra, gjorde iordning den , sålde den till en 15 årig tjej. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Käkade en fläskmedaljong efter rallyt i Bullarn i går, funkade skapligt men Gordon Ramsay hade nog haft en och annan åsikt:
/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Apelsinskivor?!
Jag hade strukit med om man serverat mig det där...
Har nog aldrig tänkt på att om jag beställer fläskkött att säga -"ingen apelsin tack" <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Apelsinskivor?!
Jag hade strukit med om man serverat mig det där...
Har nog aldrig tänkt på att om jag beställer fläskkött att säga -"ingen apelsin tack"
He he... Ja det var lite udda. Vi stannade mest å åt där för att de har sådan tjusig menytavla:
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänk att det finns sånna menytavlor kvar... Jag minns dom från sjuttiotalet när jag tog mina första staplande steg från mammas köksbord för att istället äta en frukost på Domusrestaurangen eller EPA-baren i stan. Det var ju liksom lite mer spännande. Konversation uteblev för det gick så snabbt att jag inte hann med och plötsligt stod man där med en bricka och slantarna mindre de kostade. Köer, samtal man inte hängde med i och väldig en massa folk. Världen var stooor. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån tavla fans på en restaurang i Visby som hette brinken,den lades
ner för några år sedan och då såldes tavlan dyrt till någon restaurang i
landet, vet ej vilken.Den var då kultförklarad. <!-- </EdIndex> --></div>
VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado