SachsMekarn skrev:Jag har funderat lite på ny dator. Är det någon som har erfarenhet av bärbar dator med 10-12" skärm?
Det svåraste är att bestämma sig om man ska ha stationär eller bärbar...
Just nu har jag stationär.
Lånade syrrans bärbara Samsung med 10" skärm och jag som inte annars har dålig syn behövde kikare för att kunna läsa och svara på inlägg. Jag skulle satsa på lite större, men den är mycket smidig för syrran att ta med på universitetet.
En stationär har bättre krut, ingen batteridrift som segar ner processerna. <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:Jag har funderat lite på ny dator. Är det någon som har erfarenhet av bärbar dator med 10-12" skärm?
Det svåraste är att bestämma sig om man ska ha stationär eller bärbar...
Just nu har jag stationär.
Lånade syrrans bärbara Samsung med 10" skärm och jag som inte annars har dålig syn behövde kikare för att kunna läsa och svara på inlägg. Jag skulle satsa på lite större, men den är mycket smidig för syrran att ta med på universitetet.
En stationär har bättre krut, ingen batteridrift som segar ner processerna.
Då är nog en stationär ett bättre alternativ <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:
Tog emot några mail detta är endast från de senaste två veckorna, då vårt raketsport-konto strulade på lånedatorn.
Detta var bara på ett av tre konto, de övriga hade sammanlagt 650 olästa mail. Oj, vad kul det ska bli att rensa...