Men 100% orginal det är frågan. Jag forskade i detta ämnen när jag fixade min Compact...
Fick erfara att orginalet...är olika vem man frågar mm...typ lackering gick tyvärr ej att få orginal, färgtypen ej finns.
Å fler saker vissade sig att det fanns hermeliner å udda saker som verkligen fanns orginal på Compacterna...
Då är frågan vem i hela världen kan säja att detta är exakta orginal...
Ja kan tror på orginal om det är en helt verkligen oskruvad ORENOVERAD moped.. <!-- </EdIndex> --></div>
Men 100% orginal det är frågan. Jag forskade i detta ämnen när jag fixade min Compact...
Fick erfara att orginalet...är olika vem man frågar mm...typ lackering gick tyvärr ej att få orginal, färgtypen ej finns.
Å fler saker vissade sig att det fanns hermeliner å udda saker som verkligen fanns orginal på Compacterna...
Då är frågan vem i hela världen kan säja att detta är exakta orginal...
Ja kan tror på orginal om det är en helt verkligen oskruvad ORENOVERAD moped..
joo de är sant en moped är bara original en gång kan jag tycka också!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu har jag tagit ett nav från 1250-1`an då fälgen inte var i de bästa skicket, men navet var iaf helt ! så jag putsade upp de lite sen kom jag på att jag hade en ny bromsköld liggandes så den får de bli till detta nav!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu är bak hjulet klart, fälgen kanske ser lite dålig ut inuti (syns inte med däck på) men den e ju som sagt ganska gammal..
nån som vet om de sitter såna på nån annan moped?
söker efter ett trelleborg däck 21x2.75 <!-- </EdIndex> --></div>
ibland ska man ha tur när man e på skid semester!!
var nämligen en gammal cykel affär vid stället jag bodde på så passade på att gå in och kolla vad han hade .. joo han hade såna handtag jag letat efter ett bra tag!!
så jag passade på att köpa alla han hade kvar
då satte jag ihop gass handtaget till mopeden! blir ju ganska bra:)