<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då e skärmen i ett friskare skick efter att ja fått hjälp av en bekant med svetskunskaper större än mina. skall putsa av ytterst lite på svetsarna se får de duga.
Professorkalllkyl skrev:Fungerar det inte att tennspackla?
jo de kanske de gör. men ja saknar den kunskaepn att fixa det. ja skall putsa fint svetsarna imorgon o se om de kanske duger. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag frågade honom idag... Den ska heta Galva. Första försöket gick inte bra (Testade på en provbit). Spacklet verkade ha härdat riktigt, men det blev fullt med porer i lacken.. Då han kollade hade bäst före datumet gått ut. Andra försöket med färskt spackel och efter härdning i värme gick perfekt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lasset med delar ligger utan färg nu och skall blästras. sen skall ha svetsa på några ställen på ramen där det såg lite klent ut. ev skulle han lacka på fredag så håll tummarna nu att ja får delarna framåt hegen så ska ja ge er uppdatering. om ni är intresserade vill säga?! denna kommer ju ej bli någon utställningsmoped i extremt skick. men räddas ju från att dö i ett uthus.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev: om ni är intresserade vill säga?!
Ett visst bekräftelsebehov anas...
tacksamt om man får trevliga kommentarer och reaktioner. men ska de va på de viset så fine, ja återkommer i denna tråd då den står på hjul! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jättekul att se någon som inte tokrenoverar jädrans frän modell motorn är ju fulsnygg kommer man se något av den med alla kåpor? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kommer inte med så många glada tillrop i trådarna men läser mycket
av dom då jag tycker det är både intressant och inspirerande
Jag tycker absolut att du skall fortsätta att skriva och lägga ut bilder
<!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11