<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->idag har gulddakken fått lite omtanke igen..har putsat upp diverse delar...var en hel del spraylack att fixa bort oxå... men känns ju bra att man kommit igång lite grann nu igen... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Se där ja en guldacke växer ju inte på trän man får gratulera och det skall bli kul att se resultatet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkar som den stått bra länge ser ut som den stått på en ladugårdsvind med tanke på dammet.. vet dock inte hur länge...har du nån aning Pälle
köpte den ju av vår scoterettfantom här på forumet
hoppas på att det blir en moppe av den innan sommaren i allafall... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fy bövelen vilket kul namn! "Joddlarmaskin" Det ska jag komma ihåg o använda på klubbkompisarnas Puchar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo det är ett användbart namn kommer lite mer bilder här..har ju lyckats rengöra lite prylar till den nu i allafall.....verkar som det smygits sig dit lite kvalitetsdelar oxå kicken och växelpedalen till en av mina sachsar nåväl även så stiliga saker måste ju poleras till lite ibland.. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:tja då var det ju dax med en ny tråd har blivit med moped idag igen man sa mig att detta var en specialmodell av e-typen men tror jag blivit lurad...står ju dakota på tanken på den nåja det är väl sådana smällar man får ta ibland
Skämt åsido detta blir min renovering kommande vinter
tack för affären Pälle..
Moped Att man kan kalla en P-usch för moped är överdrift
Men å andra sidan, alla har sin tycke o smak! Lycka till dock!:) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif nån måste ju rädda joddlarmaskinerna undan utrotningsdöden oxå...fastän mitt hjärta bankar ju för crescentmopparna mer förstås, men det kan ju va skoj me lite olika märken i samlingen... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev: nån måste ju rädda joddlarmaskinerna undan utrotningsdöden oxå...fastän mitt hjärta bankar ju för crescentmopparna mer förstås, men det kan ju va skoj me lite olika märken i samlingen...
Var rädd att du skulle överge cresent stilen där
Klart man ska rädda dom gammla, även om p-usch inte är spec kul, dock coolt med en gammal guldis;)
Dock ska jag aldrig mer ha en p-usch förutom en racing, men då ska min far få den motivlackad + renoverad och det blir farsdag present, jag kommer dock aldrig äga någon p-usch enbart för att! Men lycka till:) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha jo de kan man ju säga.. men helt ensam är den ju inte joddlaren kommer att få en kompis sinom tid..hade först tänkt sälja den röda dakotan men den blir nog kvar tror nog den kan bli ombyggd till en texas eftersom originalfärgen redan är borta från den..
men crescenterna ligger ju ändå närmast... och finns ju flest av dem här oxå som synes <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det går ju kanon med både polering och bilduppladdning.
Jag får väl då också passa på att bekänna att vi också ägt en Puch. Det var en Racing som relativt snabbt byttes ut mot en Crescent. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo verkar ju ha kommit på knepet med att ladda upp bilderna
Jasså Jossan nu kryper det fram att ni haft en puch..men för guds skull nämn inget till Rödtjärnsgänget vissa skulle ju få en nästan outgrundlig lycka då...inga namn nämda hoppas ju bli kvitt min förkylning så jag kan ge mig på fortsatt renovering igen.. <!-- </EdIndex> --></div>