YESS Korvopeden på "Raggen" Två i en smäll Fint att sitta i varma kantiner Och parasollet uppe, Körde runt gott nog en km med dessa (Det fick inte ens han med -65:an Thunderbirden
Lasse väss skrev:YESS Korvopeden på "Raggen" Två i en smäll Fint att sitta i varma kantiner Och parasollet uppe, Körde runt gott nog en km med dessa (Det fick inte ens han med -65:an Thunderbirden
Lasse väss skrev:YESS Korvopeden på "Raggen" Två i en smäll Fint att sitta i varma kantiner Och parasollet uppe, Körde runt gott nog en km med dessa (Det fick inte ens han med -65:an Thunderbirden
Det är tydligt hur nöjda tjejerna är, det riktigt lyser i ögonen...
Säcken skrev:Va fan, det är ju Plura som kör korvopeden
Så detta är Pluras kök
För två år sedan, på Älvdalens Motorvecka så blev jag också förväxlad med Plura On real ! Killen gav sig f:n på att jag var Plura har frågade: Vart har du gitarren då ? "Den ligger i husbussen sa jag ! " När ska du spela då sa han ? .... När du kommer till husbussen sa jag då
Det är tydligt hur nöjda tjejerna är, det riktigt lyser i ögonen...