Conrad Engström skrev:Jo så är det kanske. När jag bygger är det hyfsat och lösningarna på konstruktionerna är viktiga. Men när sedan bitarna börjar lira, gnider jag inte så mycket. Då skall det köras.
Farbrorns racer ser bra ut och går ganska skapligt huuu he he
Finns det fortfarande...
Jag har själv en dunk "Guvinyl" kvar, tillverkningen skedde ju här en gång i tiden.
Tror jag har receptet liggande också, någonstans...
Finns det fortfarande...
Jag har själv en dunk "Guvinyl" kvar, tillverkningen skedde ju här en gång i tiden.
Tror jag har receptet liggande också, någonstans...
Min dunk är säkert 10år gammal och börjar sina... så vad är receptet?
Det där blanka däcket påminner mig om ett TV program jag tittade på en gång. Det var en polisutredning av en olycka där in kille på en HD körde omkull och blev överkörd av en lastbil. Orsaken visade sig vara att killen blankat upp däcken med vinylglans så de blivit såphala, i första ordentliga kurvan tappade han följaktligen greppet Han skulle nöjt sig med att polera däcksidorna...
HSE skrev:Det där blanka däcket påminner mig om ett TV program jag tittade på en gång. Det var en polisutredning av en olycka där in kille på en HD körde omkull och blev överkörd av en lastbil. Orsaken visade sig vara att killen blankat upp däcken med vinylglans så de blivit såphala, i första ordentliga kurvan tappade han följaktligen greppet Han skulle nöjt sig med att polera däcksidorna...
Hupp! Jag kan se det framför mig, när jag har växlat ned innan kurvan och jag ger full trottel ut ur kurvan och allt släpper... huva!