Ändra rubrik, tjaaa,,, kanske det men till vad?
MEKBORD! TIPS & IDÉER samt renovering av Apollo Moto
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->löd å montera krympslang i rätt kulör, en tråd som heter mopedverkstaden (allt från tält till discoveryverkstad) kanske skulle sitta fint det är ju många som söker efter det optimala..å olika förslag kommer det ju titt som tätt. kanske en tråd som heter tips på problemlösningar av alla de slag vore ju inte dumt det heller där hade ju denna passat .. <!-- </EdIndex> --></div>
-
monark 50s
-
Humbug
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Dock har vissa saker en viss förmåga o hitta till mitt garage, och glömmas bort i ett hörn. hittade en högtrycks tvätt under massa bröte, som farsan bytte till sig mot hemmagjort snus..
(sorry för OT).
Men det där med mekbord..det vore en dröm för mig, är 1,98, och sitta på backen o skruva e inget alternativ längre...men med min tunna plånbok så är det inte mycket mer o göra!:P <!-- </EdIndex> --></div>
Vem hatar å andra sidan inte det? Jag som bor hem (är 18), + att dom renoverar köket här hemma, så dom slänger all skit i garaget, där det redan är fullt?! Men nä, dom dumpar allt där, så man blir vansinnig när man ska ha verktyg från väggen (har tavla), och snubblar på massa skit..Hasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
Men sen är det ju alltid roligt att ha lite "hemtrevligt" i garaget
Dock har vissa saker en viss förmåga o hitta till mitt garage, och glömmas bort i ett hörn. hittade en högtrycks tvätt under massa bröte, som farsan bytte till sig mot hemmagjort snus..
(sorry för OT).
Men det där med mekbord..det vore en dröm för mig, är 1,98, och sitta på backen o skruva e inget alternativ längre...men med min tunna plånbok så är det inte mycket mer o göra!:P <!-- </EdIndex> --></div>
<!-- </EdIndex> --></div>
Hmm, men vad gör du av bilen/bilarna? Jag tvingas ju knöka in 4st i garaget när det blir vinter så jag funderar på att bygga ut. Har som inte riktigt plats för det där hemtrevliga. Men.... jag kanske skulle göra plats uppe på lo´nHasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
dr.novolette
Det optimala är att ha ett utrymme för kommande projekt, ett för pågående projekt å slutligen ett för färdiga projekt, det finns dom som kan ha det på det viset men ändå är allt huller om buller är du en sån pälle
Har du en loge! vilket fusk! städa upp där å dina platsproblem är lösta..Pälle skrev:Hmm, men vad gör du av bilen/bilarna? Jag tvingas ju knöka in 4st i garaget när det blir vinter så jag funderar på att bygga ut. Har som inte riktigt plats för det där hemtrevliga. Men.... jag kanske skulle göra plats uppe på lo´nHasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
Det optimala är att ha ett utrymme för kommande projekt, ett för pågående projekt å slutligen ett för färdiga projekt, det finns dom som kan ha det på det viset men ändå är allt huller om buller är du en sån pälle
-
dr.novolette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->förr om åren hade jag soffa å riktigt mysigt i garaget hade faktiskt ngr garagefester där, visst var det mysigt grannen? men... sakta men säkert fylldes det på å nu får man endast ståplats i hörnet å man turvisas med att ta djupa andetag. <!-- </EdIndex> --></div>
Nej för fasen, men gardinerna är av väldigt glest spetstyg, jag vill få in så mycket ljus som möjligt, det lilla vi har här uppe
dr.novolette skrev:men.. men,, har du gardinerna på utsidan av fönstren
ser ut så med tanke på reflexerna i glaset
-
dr.novolette