Ändra rubrik, tjaaa,,, kanske det men till vad?

Vem hatar å andra sidan inte det? Jag som bor hem (är 18), + att dom renoverar köket här hemma, så dom slänger all skit i garaget, där det redan är fullt?! Men nä, dom dumpar allt där, så man blir vansinnig när man ska ha verktyg från väggen (har tavla), och snubblar på massa skit..Hasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
Men sen är det ju alltid roligt att ha lite "hemtrevligt" i garaget
Hmm, men vad gör du av bilen/bilarna? Jag tvingas ju knöka in 4st i garaget när det blir vinter så jag funderar på att bygga ut. Har som inte riktigt plats för det där hemtrevliga. Men.... jag kanske skulle göra plats uppe på lo´nHasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
Har du en loge! vilket fusk! städa upp där å dina platsproblem är lösta..Pälle skrev:Hmm, men vad gör du av bilen/bilarna? Jag tvingas ju knöka in 4st i garaget när det blir vinter så jag funderar på att bygga ut. Har som inte riktigt plats för det där hemtrevliga. Men.... jag kanske skulle göra plats uppe på lo´nHasse1 skrev:Jag försöker hålla så tomt som möjligt i garaget, jag hatar att kliva över grejjer när man ska fram, men då skulle du se friggebodan![]()
![]()
![]()
dr.novolette skrev:men.. men,, har du gardinerna på utsidan av fönstren
ser ut så med tanke på reflexerna i glaset