<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja bor 2 mil öster om kristianstad , tyvärr vihan så har jag ingen dakota till salu i dagsläget . Har lite seperationsångest när det bara blir snack om att sälja någon av mopparna (frugan som snackar mest )
Vad har han själv för moped(er) <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Verkar stå nåt plastigt i bakgrunden! Såna är väl inte tillåtna
Annars är det mer ordning i ditt garage än i BODEN, alltså redskapsboden där jag har min Monark.
Blev lite nyfiken så en liten fråga.. varför stavar du boden med stora bokstäver hela tiden har du blivit darrig på fingrarna å råkar komma åt capslockknappen hela tiden åldern tar väl ut sin rätt vettu.. du är ju snart 60 bast. Eller är det ngt du vill poängtera med just din redskapsbod är den speciellt rucklig eller är den stor, innehåller den mkt? Du verkar ju ha dina klenoder i den så visa oss bilder det är ju skitkul när man får se hur andra har det. BILDER!! <!-- </EdIndex> --></div>
Annars är det mer ordning i ditt garage än i BODEN, alltså redskapsboden där jag har min Monark.
Blev lite nyfiken så en liten fråga.. varför stavar du boden med stora bokstäver hela tiden har du blivit darrig på fingrarna å råkar komma åt capslockknappen hela tiden åldern tar väl ut sin rätt vettu.. du är ju snart 60 bast. Eller är det ngt du vill poängtera med just din redskapsbod är den speciellt rucklig eller är den stor, innehåller den mkt? Du verkar ju ha dina klenoder i den så visa oss bilder det är ju skitkul när man får se hur andra har det. BILDER!!
Tror snarare Pangerva drömmer om att besöka mopedmetropolen BODEN <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Apropå Alabama så finns det bara en snygg och fräck modell.
Ja just det 1961-1963 dvs de ljusblå med framskärm och lägre benskydd.
1964 så kom ju de bajsbruna med påklistrad "pappskärm", å sen de blå (lite till det bättre) och de röda (ännu lite till det bättre).
Men ingen av de senare slår UR-ALABAMAN
Du menar väl grå,bajsbruna blir dom väl bara om dom står ute på västkusten <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tror Pangerva 60 bast är lite sugen på att visa sina egna
fordon och objekt som han har i redskapsBODEN sin
Vad tror ni moppelovers gömmer sig hemma hos han <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att han skulle vara så intresserad av en liten byhåla & om personerna som bor i denna så att han rent blivit fixerad av namnet..det kan jag inte tänka mig. Nä.. det måste vara ngt unikt med farbrorns BODA så få se bilder från ditt garage! Fota å lägg ut ! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åja, Boden är inte så litet åsså har vi ju en hel del med goa gubbar
som gillar att åka moped och stötta varandra i vårat intresse <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alabamamannen var nära.....
Annars lovar jag skriva boden i fortsättningen när det gäller redskapsboden...... he he he
Håller med Grannen. Boden är inte så litet... men det ligger långt bort ifrån staden Göteborg. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
c.impala skrev:Ja bor 2 mil öster om kristianstad , tyvärr vihan så har jag ingen dakota till salu i dagsläget . Har lite seperationsångest när det bara blir snack om att sälja någon av mopparna (frugan som snackar mest )
Vad har han själv för moped(er)
Okej det var tråkigt.
Jag sitter på 2 puch maxi
crescent compact
1 honda melody.
Skulle dock gärna velat ha en florida men helst av allt en dakota!
Du har ingen kontakt som har en billig dakota?
c.impala skrev:Ja bor 2 mil öster om kristianstad , tyvärr vihan så har jag ingen dakota till salu i dagsläget . Har lite seperationsångest när det bara blir snack om att sälja någon av mopparna (frugan som snackar mest )
Okej det var tråkigt.
crescent compact
1 honda melody.
Mvh victor
Vet inte om någon dakota i dagsläget, men förr eller senare
dyker de alltid upp nått / johan <!-- </EdIndex> --></div>
Okej det var tråkigt.
crescent compact
1 honda melody.