Kuligt story. Var en Blocket på ån combi på en vit vet ej om den sålde för 180000kr såg den sen på någon firma för ännu mer men då var den med Overdrive mm.

Min 1966 Amazon, det var en lagom historia. Köpte denna utanför Hudiksvall, körde till mack vid E4 och tanka, styrde hemåt. Kom 500m på E¤ sen bää helt dö. Rengjorde förgasare med bromsrengöring som låg i bil, gick som skit ojämt och skit i 8km till en rastplats. Väl där försökte jag rengöra förgasare mer, hitta en bättre i baklucka och bytte till men lät ändå skit. Ringde han jag köpte ifrån(han var bärgare) han sa jag vill ej sälja skrot jag kommer. Väl där försökte man med en ny förgasare( tredje gasare nu) gick ändå som skit fick ej bensin, ner med tank, och synen på bränsle ledning var wtf, han och jag for till hans jobb trots lördag, hämta hans blås utrustning tillbaka dra loss bränsle ledning fram, satan var skit for ut bakom och blåste rakt ut på rastplats, tro fan att den ej gick bra. Sen kolla tank, den var ej fin heller, så fara igen hämta bättre tank. Tillbaka till Amazon, även med filter hälla över bensin till annan tank. Ihop med hela den lät frisk, jag sa jag åker och hoppas på bästa, han sa ska till min syster i Valbo(gävle) och iväg i 85km/h och han bakom till Donken i Valbo i 20ish mil. Åt med han, sen starta han kolla att jag kunde köra till väg 56(10mil kvar, jag kom hem sen senare har jag bytt tank igen och förgasare igen, Nu står för går som påse skit, härjad B20 i den. Gör jag iordning, åker den B20 sen ny tank, ledning och förgasare alla dar i veckan. Har en D och J(ej komplett) Overdrive för den sen.
Men nu får det vara slut på Amazon diskussion och åter gå för NV Rajah

2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....