Bildtråd - Mopedbilder
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo dom där är grymt coola har en sån jag med. Men med sönderkapad bakaxel.. har fått ngr foton av "äckelpeckasin" men dom har tyvärr kommit bort i ett datorbyte. Så om du ska demontera hade jag blivit överlycklig om du kunde fota bakaxel/sving..kedjedrev ja lite allmänt runt bakdelen då kanske min patinerade kommer ut på vägen igen saknar även tanken så ett foto på hur den ser ut å är placerad vore inte helt fel..
Tack på förhand..Dr. <!-- </EdIndex> --></div>
Tack på förhand..Dr. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Den här borde jag kunna få fram lite uppgifter om,,,hmmm,,, återkommer.dr.novolette skrev:Satt å kollade igenom bilder på mitt usb minne när jag hittade den här moppen! Vi är nog många som kommer ihåg när denna damp ned på blocket snorbilligt uppe i Gällvare förra året.. Själv ringde jag som ett psyk men det var bara "inget svar eller upptaget" sen försvann annonsen..någon på forumet som klippte denna??

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Gissa hur förbannad jag var
Jag ringde och den var min, sa hon som sålde. Jag skulle bara ringa och kolla med en flyttgubbe jag känner om han kunde ta ner den så skulle hon få pengarna överförda. Hon hade ingen brådska sa hon -"kan hålla den i 1 vecka". Några timmar senare var allt i stort sett klart men hon svarade inte på telefon och annonsen togs bort dagen efterHasse1 skrev:Den här borde jag kunna få fram lite uppgifter om,,,hmmm,,, återkommer.dr.novolette skrev:Satt å kollade igenom bilder på mitt usb minne när jag hittade den här moppen! Vi är nog många som kommer ihåg när denna damp ned på blocket snorbilligt uppe i Gällvare förra året.. Själv ringde jag som ett psyk men det var bara "inget svar eller upptaget" sen försvann annonsen..någon på forumet som klippte denna??

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja jag har för mig att det var en kvinna som sålde! hade hon inte telefonsvarare.? Tror även jag var så fräck att jag ringde henne på jobbet hur fan jag nu lyckades lista ut det nummret men mkt går ju när man blir sugen..skit samma borta är den hoppas bara den for till en bra köpare

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pysarnas Isracing 2009

Våran Trapper

Våran NV5'a

Raketrally -09. Foto: "Raketaren"

Eget foto

Eget foto

Raketrally -09. Foto: Magdalena Norrman

Raketrally -08. Foto: Magdalena Norrman

Eget foto

Eget foto

Foto: Skellefteå mopedklubb www.trottlarna.tk

Våran 1151 sport

Våran Trapper

Våran NV5'a

Raketrally -09. Foto: "Raketaren"

Eget foto

Eget foto

Raketrally -09. Foto: Magdalena Norrman

Raketrally -08. Foto: Magdalena Norrman

Eget foto

Eget foto

Foto: Skellefteå mopedklubb www.trottlarna.tk

Våran 1151 sport

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ngr bilder på mina moppar i gallerian

Uploaded with ImageShack.us
en Monark 1960 mod: M 349 F den sk. Jubileumsmonarpeden

cyclemaster

Nv 117

crescent 1155 automatic i orört originaskick

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

en Monark 1960 mod: M 349 F den sk. Jubileumsmonarpeden