Antons garage

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag saknar också körkortet men det finns ju mycke små vägar och lite poliser här i Hörnefors. <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har haft mc i 30 år men inget kort går så bra så :)
men så åker jag inte i stan precis <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har vi äntligen fått igång stor moppen som har vägrat starta trots att vi bytt det mesta det visade sig vara spridarna,alla 8 hade fastnat.

http://www.youtube.com/watch?v=7N0jUSp7zRg <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:headbang: Vilket härligt ljud! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte varit mycket moppe mek i sommar men jag släpade hem ett jätte projekt i helgen som jag redan har funderat på om jag ska sälja.Jag har ju redan en massa annat som står på tur.En silverpil som saknar div delar.

Bild

Ultiman funkar nu efter rätt mycke små strul

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan du göra mig en tjänst och kolla cc-måtte på stötdämparna? även om du kan ta ett kort på lyktan. Tror jag har en sådan liggandes men jag är osäker. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du behöver inte kolla lyktan. Det var inte en sån jag hade. <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan mäta stötdämparna i kväll en saknas ju på min.Jag la ut den på tradera om nån är sugen. <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sakta men säkert...

Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt! Hur går det med 2k-lacken vi pratade om? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har inte klar lackat tanken än så vi får se om jag får slipa ner den igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
anton skrev:Sakta men säkert...

Bild
Ser man på, vad snyggt det blir! Massor med nytt krom eller polerat en massa? <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fälg banorna och stöt dämparna är nya nu är lack klar,så nu är det bara att hitta ett sadelskin.Färgen skiljer inte så mycket från ultiman.

dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du kvar plastraketen i bakgrunden? Såg en sån till salu me samma Jägermeisterreklam kanske en dublett sponsad av samma företag. Förresten vad fick ni i spons en låda bakfylleframkallande likör månne? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

!!!!

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
anton skrev:Jag hade ju tänkt skarva röret men cykel gängorna är ju för korta,ska åka till lernia och kolla om dom inte kan gänga en rörbit åt mig.
Tänkte just föreslå, att ta röret från en cykel och skarva..... :shock:
Nu vet jag att det inte går :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar