<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag saknar också körkortet men det finns ju mycke små vägar och lite poliser här i Hörnefors. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har vi äntligen fått igång stor moppen som har vägrat starta trots att vi bytt det mesta det visade sig vara spridarna,alla 8 hade fastnat.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte varit mycket moppe mek i sommar men jag släpade hem ett jätte projekt i helgen som jag redan har funderat på om jag ska sälja.Jag har ju redan en massa annat som står på tur.En silverpil som saknar div delar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan du göra mig en tjänst och kolla cc-måtte på stötdämparna? även om du kan ta ett kort på lyktan. Tror jag har en sådan liggandes men jag är osäker. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan mäta stötdämparna i kväll en saknas ju på min.Jag la ut den på tradera om nån är sugen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fälg banorna och stöt dämparna är nya nu är lack klar,så nu är det bara att hitta ett sadelskin.Färgen skiljer inte så mycket från ultiman.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du kvar plastraketen i bakgrunden? Såg en sån till salu me samma Jägermeisterreklam kanske en dublett sponsad av samma företag. Förresten vad fick ni i spons en låda bakfylleframkallande likör månne? <!-- </EdIndex> --></div>