Min SM 50 Renovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:
tompa skrev:Nu har äntligen ram och delar kommit tillbaks efter lack, hänger nu i verkstan för montering, motorfästet sitter redan där, kort kommer senare.

det verkar inte som några Puchbaciller har tagit på moppen på den korta stund den va i caddylasse garage :D

ska bli intressant att följa moppens väg till hel enhet igen Tompa.. 8)
är lika nyfiken som Raketaren.Tompa ut med bilder nu på ram mm <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så nu sitter svingen på plats också, sen är det crompolering som gäller.....tture du har inga jobb åt det här hållet :D <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan Tompa jag var i Uppsala i dag och fixa några hissar på ett köpcentrum som bygger ut 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

Lolalola skrev:Är det en zündappgaffel på den?
Ser så ut :lol: Lite överdimensionerat på en sån moppe dock, då de ju tål kraften från riktiga måtårer. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

tture skrev:Fan Tompa jag var i Uppsala i dag och fixa några hissar på ett köpcentrum som bygger ut 8)

såååå kone har börjat krompolera hissarna nu...misstänker att uppsala har fina å blankpolerade hissar i kväll.. :whistle2: :lost gloria:

så på med solbrillorna om du åker hiss där nu Tompa... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar