flakan

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska be att få uttrycka mej milt att den där flakmopeden ser verkligt fantastisk ut!
Hur är det att köra med det styret på en flaka, antar att den går lite fortare än den får :) <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
ricke 23

Inlägg av ricke 23 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det e lite speciellt man vill ju inte ha så jätte hög fart i kurvorna :) lite snabbare går den ju. <!-- </EdIndex> --></div>
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället :)
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Brorsans packy med 60cc är så slut den bara kan bli i framvagn så den bånkar och stånkar och sliter och drar.. den skulle vara fin men livsfarlig med högt styre :D <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
HSE

Inlägg av HSE »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Påminner mig om att jag en gång köpte en flakaframvangn som var fin för att bygga en bil till grabben. Men sedan fick jag tag i en norsjö shopper istället som jag byggde på istället. Bilen blev fin och fick en 125cc vespa motor. Men det slutade med att grabben drog hem en massa kompisar och de körde runt på mina ägor till en av dem körde in i en stenmur och bröt foten. Jag fick köra han till sjukhuset och ringa föräldrarna, inte kul. Efter det krävde frugan att bilen skulle bort och det var inte förhandlingsläge så lag sålde den minus motor till en jobbarkompis som satte en B&S gräsklipparmotor i den. Packmopedsframvangnen sålde jag för inköpspriset (500) till lillerbodern till en av grabbens kompisar som hade en sådan med glapp överallt. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar