dr.novolette skrev:Ja nu börjar det ösa ner här med..ligger å tittar ut med ångest har djävligt kass rygg eller ska jag säga ben ist för det är där det gör mest ont. Ligger med ett diskbråck på 5e kotan som påverkar Ishiasnerven å jag lovar man är möblerad (måste upplevas för att fatta..) kanske märks med tanke på min närvaro på forumet Är inne nu på 3:e veckan men är iaf glad för nu kan jag gå ca 30m innan jag måste lägga mig..men skotta snö hur löser man det månne
Tillåt mig visa den brillianta lösning på snöskottning som jag är förste styrman på när lappmjölet lägger sig på backen utanför arbetet. Trots att det är en smått uråldrig maskin opereras det mesta med fingerstyrka och Originalsätet har vi till iår bytt ut mot ett nytt med extra mycket och mjuk stoppning.
Något för dig doktorn?
Tillbringade runt 200timmar i denna maskin förra vintern. Kan knappt bärga mig till första snöfallet kommer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inte fått nån mer snö än Fan! Ligger ju så det är vit på marken, men inte mycket mer Vill ha mer NU! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä fy lappmöglet går det att leva utan... skulle ha fått börja om med vår nu igen fy f-n för vinter... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tillåt mig visa den brillianta lösning på snöskottning som jag är förste styrman på när lappmjölet lägger sig på backen utanför arbetet. Trots att det är en smått uråldrig maskin opereras det mesta med fingerstyrka och Originalsätet har vi till iår bytt ut mot ett nytt med extra mycket och mjuk stoppning.
Något för dig doktorn?
Tillbringade runt 200timmar i denna maskin förra vintern. Kan knappt bärga mig till första snöfallet kommer.[/quote]
Ja den lär det gå lätt att dyka in i drivorna med..Dock aningens klumpig på små gångar till bodor mm. Igår hämtade jag hem denna. Den här lilla Permobilen funkar utmärkt att skotta villainfarten med. Knåpade ihop en snöskopa till den tidigare. Så detta blir medicinen för min pajade rygg men den får nog vila ngr dagar till..
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->först vill ja allt ha mycket minus i backen och metertjock is innan snön ska komma, och färdigdubbade däck till 2-hjulingarna. SEN kan de få komma lite snö. <!-- </EdIndex> --></div>
men de är ju så jobbigt när man knapt kommer iväg med 60 galloperande hästar på bakhjulet för att de spinner som en torktummlare driven av en F-1 motor. Eller va man ska jämnföra med. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är då det krävs en riktig chaufför
Vi kör hallstamoppers isracing odubbat
Halt som fan men alla har lika kul (publiken också) <!-- </EdIndex> --></div>