Bokning Mellstaträffen 2011
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är lite sugen på att komma på detta. Om man ska ha tältplats tror ni att man behöver boka tidigt?
Jag vill inte boka något nu för vet inte när klubbens mopperesa blir i sommar än.
Och en otroligt viktig fråga, finns det tjejer mellan 17-21 år på träffen? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag vill inte boka något nu för vet inte när klubbens mopperesa blir i sommar än.
Och en otroligt viktig fråga, finns det tjejer mellan 17-21 år på träffen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nej och öhh.. Nej <!-- </EdIndex> --></div>bjo skrev:Är lite sugen på att komma på detta. Om man ska ha tältplats tror ni att man behöver boka tidigt?
Och en otroligt viktig fråga, finns det tjejer mellan 17-21 år på träffen?
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en annan åker ju både moppe o gammelbil o inte e de något fel på de, visserligen närmar man ju sig 30 sakta men säkert men moped växer ja nog aldrig från. o inte veteranbilen heller för den delen!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Många äldre på forumet kanske har döttrar i rätt ålder, introducera dem i mopedåkande!!!
<!-- </EdIndex> --></div>
Vi får vända trenden! Det är tufft med moped!körmoped skrev:Vi är två
Sen närdå är det "töntigt" att åka moppe?
Kommer nog inte bli bättre med gammalbil sen heller

Många äldre på forumet kanske har döttrar i rätt ålder, introducera dem i mopedåkande!!!

Oavsett om det finns levande ögongodis eller inte så ska jag försöka ta mig till mellsta
Kan bli svårt att ändra hela sverige till vår fördel dockbjo skrev:Vi får vända trenden! Det är tufft med moped!

Oavsett om det finns levande ögongodis eller inte så ska jag försöka ta mig till mellsta

fd Körmoped

Haha, kanske inte
vi får byta inträsse. till att börja bli nått gay...det gillar dem
jaa fy fan! Men kul ärebjo skrev:Johopp... detta är ju enda nackdelen med att vara 20 och ha mopedintresset

trekörmoped skrev:Vi är två
Sen närdå är det "töntigt" att åka moppe?
Kommer nog inte bli bättre med gammalbil sen heller

Haha, kanske inte

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En i klubben löste många av problemen på en kväll, han fick ragg på puben och det blev "bortamatch" så både pök och sovplats löste sig 
Det blev lite knepigare på morgonen när han skulle smyga ut och inte visste vart han var riktigt............

Det blev lite knepigare på morgonen när han skulle smyga ut och inte visste vart han var riktigt............

Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Haha, vilken skön killeSura skrev:En i klubben löste många av problemen på en kväll, han fick ragg på puben och det blev "bortamatch" så både pök och sovplats löste sig