<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu är det färdigmissat nu kanske det blir en blöja i samlingen till slut! är rikssugen på att få hem rosthögen å börja slöjda.! Nu ska bara jag å Pälle komma överens. Fortsättning följer.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om du kommer ner nån sväng och hämtar ¤patienten¤ doc så kika gärna förbi.. du passerar ju hos mig på vägen ner till pälle i såfall.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I min mening så går det där liket inte att ta betalt för, ja det skulle vara bärgningskostnaden i så fall.
Men skogsvrak eller det som varit nedgrävt brukar väl i regel överlåtas eller säljas till en symbolisk summa typ 100kr. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketsport:
Precis,inte kan man ta mer än en symbolisk summa för vraket-
tyvärr verkar det draaaa ut på tiden med försäljningen/bärgningen...men
den som lever får se som man säger lite till mans...överraskningens tid är ej förbi.
Alabamamannen:
Ojjjdå - jasså du rååkade bli assistent på gamla dar...ja där ser man, undrens tid är ej förbi. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjänare Grannen, så du har vaknat med björkskogen, ja du ser vad grabbarna håller på med, klarar doc det här då blir det till att ta av mössan och buga eller hur <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja man får se hur det blir med de.. just nu e jag alldeles matt har vart på ett långt studiebesök i assistent alabamamannens gömmor å det var mkt att se må jag säga där ligger man i lä <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Många åsikter, ingen reflekterar dock över att jag själv kanske har ett intresse av vraket trots att jag saknar Doktorns kirurgkompetens! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är klart man får göra som vill med sina egna grejer.
Att jag "röstat" på Doktorn ska få överta den är för att jag hade tyckt att det hade varit väldigt spännande att få följa en renoveringstråd på Ravin-Blöjan. Snacka om ett projekt som många skulle vilja följa! <!-- </EdIndex> --></div>