<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ny lackade delar nu! vad tycks?
Shot at 2012-02-19
Som ni ser så har jag börjat montera ihop den igen, sen blir de o vänta på att snön ska smälta så man kan börja köra med den! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:ser du har kranman kartonger? vad arbetar du med för ngt??
Nä, det är farsans jobb han säljer/repparear fyrhjulingar mm, så det finns mycket vertyg där så de passar bra o meka moppe där <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:Dedär blev ju kanonfint! Är det Ktm Orange?
Nä de är orginal färg till mustang, ingen vanlig färg på mamban, är inte så mycket för orginal själv men färgen är ju modern men ändå orginal <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha nu har jag beställt alla delar till moppen gick på ett par tusen men snyggt blir det helt klart!
Har varit riktigt skönt de senaste dagarna, jag o en kompis har kört mycket moped i vår solen jag på farsans mamba o monarped och han på sin flakmoped! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena!
Har varit inaktiv här på forumet ett tag nu men jag har gjort desto mer på moppen. Jag låter bilderna tala för sig själv.....
Synd att färgen på mopeden ser mycket tråkigare ut på bilderna än på riktigt . <!-- </EdIndex> --></div>