<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ute med Stora hammaren igår och gick lös och detta blev resultatet
Nä skämt å sido så blev det byte av Rouletten mot denna faktiskt rätt fina compakt. Synd på Rouletten, hade gärna haft den kvar men hade inte riktigt tid med den just nu och nu har man ju säkrat sin plats på Moonshine rally i maj i och med bytet mot Compakten .
Jag får väl försöka skaffa mig en ny Roulette vid ett senare tillfälle <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkar ju vara en skaplig compakt klart lorden blir lessen att tappa en spelkamrat i roulette... men du glädjer ju oss med att kunna delta på rallyt...dessutom med en sachs <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nädå här hoppar inga halta hästar, Compakter är trevliga moppar har jag hört Rouletten kanske dyker upp ändå i sommar eller for den långt?? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rouletten for till Boden, tror den ev. skulle vidare till en samlare så den får nog ett bra hem <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror att jag var den samlaren..
Jag har länge letat efter en svart/gul lyx å nu fick jag tag i en många tack turbozoo!
Den kommer fixas varsamt med bibehållen patina.I första hand kommer jag att kolla över motorn /förgasaren lite.. (hoppas bara du fick ihop den rätt du hade ju lite problem som jag tipsade dig om tidigare)
i övrigt tyckte jag det var en riktigt fin moppe som fyller ut hålrummet i min roulettsamling jag lägger in en bild när jag fått städat.
just nu är det kaos bland mopederna pga lacken av bilen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag plockade jag fram mina Rouletter i solen här är en bild..
fr. vänster:
Roulette Lyx 3773 , Roulette populär 3811, Roulette standard 3752, standard 4232, längst till höger en lite udda modell av en en novolette populär som heter Trofe´
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt men är det inte min gamla där ute på vänsterkanten, tänkte att du har skrivit 3773 men det är ju en 3772 om jag inte är yr..... Kul att den har hamnat i bra händer <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oh fuck sa fel 72 är det ju 73an är ju den treväxlade..men det är ju valborgs
jo jag håller dig underrättad om hur det går med rouletten när jag börjar.
men var sak har sin tid men jag har iaf hunnit polera bakhjulet å det blev riktigt fint! sedan kommer jag våtslipa tanken så jag får bort lite av den tredimensionella lacken å polera upp till brukspatina..
å en rolig grej är att jag en gång i tiden sedan ägde den kompakten du har nu jag bytte den mot en Honda z50 monkey för 10 år sedan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) men då har ju vi indirekt bytt med varann jag kommer ge compakten ett bra hem också. till vintern ska den få ny gammal kostym. och så blir det nog en hel del nya kromdelar, så långt plånboken räcker iaf. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det kan man kalla tur! Att få chansen på en lyx 2ggr det är få förunnat vill jag lova men är den svart/gul den med? <!-- </EdIndex> --></div>