Nedslipade spårkullager istället för magnetlager?

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog lite tid för mig men mu har jag fått fart på min Dakota med dessa lager och personligen får jag säga att monteringen gick mycket smidigt.
Motorn går mycket fint nu och jag ska i vinter även testa att montera dom i en Sachsmotor.
Problemet är nu bara att jag inte har några kvar så det kommer göras en ny laddning.
Även denna gången blir det slipning, avmagnetisering, rengörning samt inoljning efter konstens alla regler.
Ska även passa på att grada av kanterna innan rengörning denna gången. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vara intressant och veta vad du tar per lager. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:Skulle vara intressant och veta vad du tar per lager. :)
När han får in några på lager. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
annesta
Kontakt:

Inlägg av annesta »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle gärna vilja köpa ett par. <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Priset är 140:-/st och jag gör det inte för att tjäna pengar utan när jag ändå ska ha själv så gör jag några extra...
Kommer göra både motsvarande E15 och L17.
Är du intresserad så är det bra att veta så gör jag några extra. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar