RoRRe skrev:Jaha där ser man en riktigt fin framsving
Fick man lära sig nått nytt igen då
Ja och man kan säga att det finns Fram sving som sitter både bak och fram.
D.v.s. baksving till fram-moppe
och på dom flesta Fram-moppar sitter det ofta framsving <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om nån inte hann med att bud på den där pilotcylindern får nån gärna köpa min då jag inte har någon nytta av den och kommer troligen inte köpa mig en pilotmotor.. <!-- </EdIndex> --></div>
Varför köpa enstaka delar när man kan köpa en hel butik, så hosta upp lädret nu så vet vi att vi har nära till delar här på forumet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fanns faktiskt inte pryl på bilden som jag ville ha
möjligtvis ngn sprayburk om det är originalkulörer men dom brukar vara ihoptorkade..men vänta förresten! dom där hurtsarna på hjul kan jag nog tänka mig. Men hur som helst brukar det vara helsikes mkt. osäljbart skit i dessa partier plastpryttlar å neonhandtag å -80talsdelar..tyvärr <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar glasmontern, tänk va fint att lägga sina nypolerade delar där med lite nice belysning till <!-- </EdIndex> --></div>