Jag fick lära mig om tomgångsmotor när jag höll på med min Audi 100 så det vet jag vad det är, och inne i bilen sitter en elektronikenhet som styr tomgångsmotorn. Funktionen påminner om en gammaldags pendelregulator som är moderniserad med halvledarteknik
Jag fick lära mig om tomgångsmotor när jag höll på med min Audi 100 så det vet jag vad det är, och inne i bilen sitter en elektronikenhet som styr tomgångsmotorn. Funktionen påminner om en gammaldags pendelregulator som är moderniserad med halvledarteknik
Lite mer frostigt igår kväll än vad det var ute nu vid kl 06, 10-15cm blötsnö har trillat ner under natten..
Så här såg denna tomgångsmotorn ut:
Lite annorlunda mot de från Bosch man är van vid som sitter parallellt över spjället via två slangar.
Så, nu skall jag ut å masa lite med snön innan jag puttrar iväg.
tack för hjälpen Falkfish,nu har den äntligen hittat hem.såg den första gången på en bild från Nossebro,och den hade blivit såld.och då vart jag sugen på den,men hittade inte på den,sen föll den i glömska till Falkfish ringde för nåra veckor sen och berättade att han sprungit på den,då vart det kört
Läste att det var Mats i Götene som byggt den, och Dan i Svenljunga som köpt den. Vet ni om det stämmer Stefan/Christer. Hur som, så är den häftig. Grattis Christer!
nu är ni lite taskiga, jag svarade faktiskt på ett SMS idag.han frågade om jag var hemma.och jag lyckades skriva ja , och skickade iväg det.här går det framåt
sidecarrob skrev:Läste att det var Mats i Götene som byggt den, och Dan i Svenljunga som köpt den. Vet ni om det stämmer Stefan/Christer. Hur som, så är den häftig. Grattis Christer!
musköchrister skrev:nu är ni lite taskiga, jag svarade faktiskt på ett SMS idag.han frågade om jag var hemma.och jag lyckades skriva ja , och skickade iväg det.här går det framåt