Jag har tänkt på det dära....
Man kan nog säja att livet både börjar och slutar med välling

kom du fram till om det går att blocka hans annonser?kejsaren skrev:Fasen vad trött jag blir på att tradera inte kräver att polska säljaren "kibi87" reggar sig som företag!![]()
just nu har han 2867 annonser på tradera och nästan bara skit till plastpulkor.
Man kan ju bocka i att man bara vill titta på annonser från privata säljare, men det går ju inte med detta troll
I kväll såldes de ett bromsok till Golden Champ, säljaren hade dock satt ut två annonser på detta ok, han sålde bådaTradera sket väl i det
![]()
Nyss låg det en Kreidler K50 med två annonser men där försvann den ena rätt fort i alla fall.
Näe, Tradera är skitdåliga på att bry sig om oss användare.musköchrister skrev:kom du fram till om det går att blocka hans annonser?
ZVEZDA M50 skrev:Ahhh, det är nog bara nå't optiskt synvilleri med kameran i mobiljongen!Säcken skrev:Du skulle nog behöva starta sågen lite oftare mä tanke på hur det jäser över byxera
Ja det är ju svårt att kidnappa nån som inte syns alls!Raketsport skrev:Precis därför jag ätit upp mig..
pnilz skrev:Ja det är ju svårt att kidnappa nån som inte syns alls!Raketsport skrev:Precis därför jag ätit upp mig..
Vänsterhanden och den svarta handskenRaketsport skrev:Varför det?
Nä, men lägg av. Är inte intresserad av att höra att det är snuskigt för att en kompis håller handen där jag suttit.56:an skrev:Vänsterhanden och den svarta handskenRaketsport skrev:Varför det?