Ja, de var det! Och det var ju inte så svårtRaketsport skrev:Då var det på tiden, Baronen

Ja, de var det! Och det var ju inte så svårtRaketsport skrev:Då var det på tiden, Baronen
Raketaren skrev:Ja då har det ju blivit ett köp till då...har bytt bil, lägger dock inte in nån bild på den eftersom den är av märket Ford som inte anses som nåt att ha här på forumet
Lägg upp bild så vi får se den!Raketaren skrev:Ja då har det ju blivit ett köp till då...har bytt bil, lägger dock inte in nån bild på den eftersom den är av märket Ford som inte anses som nåt att ha här på forumet
nää men ni kommer ju att få se den ändå Jossan...blir snart nån resa till vännäs nu...inte ska man lägga ut bild på ett hatat bilmärke..det finns ju ingen anledning till det...kan ju tillägga att bilen har gått 811 mil nu i alla fall...Raketsport skrev:Lägg upp bild så vi får se den!Raketaren skrev:Ja då har det ju blivit ett köp till då...har bytt bil, lägger dock inte in nån bild på den eftersom den är av märket Ford som inte anses som nåt att ha här på forumet
Folk är bara så märkespartiska, (sa hon som bara äger Crescent)
https://www.youtube.com/watch?v=-v6Jw9rsWCERaketsport skrev: och 56:an gillar ryskt.![]()
Personligen gillar jag både:Raketaren skrev:Ja då har det ju blivit ett köp till då...har bytt bil, lägger dock inte in nån bild på den eftersom den är av märket Ford som inte anses som nåt att ha här på forumet
å Hasse gillar spyorRaketsport skrev:Det är klart man kan visa bild ändåMen vill man inte så är det inget mer med det.
Alla gillar inte ens val av fordon och märke, de flesta har ändå sina favvo-märken. Här finns utrymme för alla att visa sina nya köp oavsett vad andra tycker.
Patrik köper bränsle, Husqvarna Sport trotsar köpstoppet, Baronen tar 10 år på sig att slå till, Lasse köper Puch i alla former och 56:an gillar ryskt.Vi är olika och det är väl tur det.
testo skrev:Den bilen som tar mig från A -B, startar när jag vrider om nyckeln
är billig i inköp samt service och framförallt inte sviker mig mitt på vägen det är bilen för mig!