Gabbe skrev:Släng upp lite bilder på det nya avgassystemet, det är ju ett konstverk som man inte kan se sig mätt på.
Är det bara jag som kan tycka att dessa system är snyggare icke polerade? Men givetvis grymt snygga i polerat utförande också.
Har just inga fler bilder på avgasystemet till 125an så det får bli en repris
Jag tycker också att det är mycket vackert innan det elpoleras men föredrar det polerat för att det ska se mer original och otrimmat ut. Cylindern ser ju original ut så man vill ju att det ska matcha
Killen som gör dem i Portugal är mycket duktig och även på att hålla utlovad leveranstid. Att ett så fint system i rostfritt dessutom inte kostar mer än ca 2500 med frakt är ju väldigt trevligt.
Han har skickat ett system till nu som jag ska använda på en Zundappmotor med 45 mm slag och portad Polini80. Det systemet kommer också att elpoleras.
Annars finns ju ett fint system här med den mer råa looken om du behöver ett
http://www.tradera.com/item/100705/2792 ... dapp-m-fl-" onclick="window.open(this.href);return false;
Första bilden är det nya till 80 CC. Det kommer att provmonteras för eventuell justering av linjering så att det hänger snyggt innan jag lämnar det på polering.