Som diggare av Edgar A Poe är det hög "vill ha" faktor på det brevstället

Nej du börjar inte bli gaggig. Jag lyfte undan den pga av att den förmodligen skrämmer slag på alla nybörjarmopedister. "Vilken olja i sachs" var rubriken och sen så följer 15 sidor med 220 olika svar och många tyckte den andra hade fel gällande vilken olja o.s.v.erlan skrev:jag måste börja bli gaggig, jag hade för mig att det fanns en speciell
oljetråd på forumet, men hittar den inte.
så jag kastar väl in en brandfackla här istället:
hittade den här oljan påkullagrets hemsida. finns naturligtvis på fler ställen:
http://www.kullagret.com/omega-670-80w- ... ja/10678-0
erlan
Raketsport skrev:Kollar ebay.it efter morini franco 50cc (6hk) bitar. Jäklar vad fina grejer det finns, det är bara en uppsjö med oliks morinis så det gäller att hitta rätt.
det borde nog vara längre sen,troligen 5-6 år sedan han sålde "allt",veterancross köpte en stor del av lagret,bla morini prylarna,men dom prylarna har han sålt vidare,och då fanns inga cylidrar kvar.träffade hagström på Eskilstuna nu senast,då hade han med sig lite 125:a grejor som han hittat i garaget när han städat. det var inte mycket,men jag köpte det som var nåt av intressecrow skrev:Köpte ny cylinder och kolv till min morini turbostar av hagströms motor i färgelanda för några år sedan men vet ej om han håller på längre,men du kan alltid prova . MVH JANNE.