Mcb 1252 4-Växlad

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte sälja...... sälja..... nog inte sälja..... ska sälja.....

Kolla här! :D

http://www.youtube.com/watch?v=qRme1X2O400 <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ja. Nej ja ställer den helt enkelt längs in i förrådet innanför allt annat bråte och där kan den stå oavsett om ja får bud på 10,000:-

/tack för mig <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

:)

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Struntar i forumet nu ja me!! lägger tiden på andra saker istället än diskuterar här till ingen nytta. ni får ha de så trevligt! tack för mig o adjö!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:Struntar i forumet nu ja me!! lägger tiden på andra saker istället än diskuterar här till ingen nytta. ni får ha de så trevligt! tack för mig o adjö!!
Lättretligt humör du är på då!
Ta det med en nypa salt. :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

NiklasHögberg skrev:Struntar i forumet nu ja me!! lägger tiden på andra saker istället än diskuterar här till ingen nytta. ni får ha de så trevligt! tack för mig o adjö!!
Tråkigt att du känner att du inte vill vara kvar. Vad är det som utlöst det här? Jag har inte hunnit vara ute på forumet mycket den sista tiden så jag har nog missat en del. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Synd, både du och Amarace bara på några dagar :( <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

knilsknilsson skrev:Synd, både du och Amarace bara på några dagar :(
Kan någon berätta vad som hänt, eller var kan jag läsa om ursprunget till att Amarace och Niklas gett upp? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

Raketsport skrev:
Kan någon berätta vad som hänt, eller var kan jag läsa om ursprunget till att Amarace och Niklas gett upp?
I annan tråd kan du läsa diskussion om SVEZDA (Stavas?) sätt att tillrättavisa oss på och hans sätt att påstå att vi andra har brister i kunskapsbanken. hans sätt att formulera sig på passar inte här överhuvudtaget. inte första gången han gör på detta sätt. Agående rexxys sista kommenntar så tar ja de inte med ngn nyoa salt utan struntar i de hela nu istället. trött på allas dåliga sätt att skämta på bara för ja bland annat haft svårt att avgöra om ja ska sälja ena mopeden. Ne ja tar o pysslar med mitt ifred istället då ja ändå ej tillför er här!! Sköt om er mina Vänner! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Niklas och ha det bra om du inte blir kvar vi kanske ses på någon bilträff håller ju även på med sånt jag med hälsn cobra Ps man gör som man vill med sina egna saker stå upp bara Köp o Sälj tills man hittar det man riktigt vill ha. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näe, inte ge upp Nicke, ta en paus kanske?

Personligen kan jag tycka att stämningen på forumet emellanåt känns lite "sur" nuförtiden. Kan inte sätt fingret på det riktigt, kanske har vi "umgåtts" för mycket med varandra :?: 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ZVEZDA M50

Inlägg av ZVEZDA M50 »

NiklasHögberg skrev:
Raketsport skrev:
Kan någon berätta vad som hänt, eller var kan jag läsa om ursprunget till att Amarace och Niklas gett upp?
I annan tråd kan du läsa diskussion om SVEZDA (Stavas?) sätt att tillrättavisa oss på och hans sätt att påstå att vi andra har brister i kunskapsbanken. hans sätt att formulera sig på passar inte här överhuvudtaget. inte första gången han gör på detta sätt. Agående rexxys sista kommenntar så tar ja de inte med ngn nyoa salt utan struntar i de hela nu istället. trött på allas dåliga sätt att skämta på bara för ja bland annat haft svårt att avgöra om ja ska sälja ena mopeden. Ne ja tar o pysslar med mitt ifred istället då ja ändå ej tillför er här!! Sköt om er mina Vänner!
Hej!

Jag tror att de flesta som verkligen läser "den tråden" och andra trådar jag skrivit i inte reagerar som Niklas gör.

Niklas, du är skyldig mig ett svar i den tråden! Du kan inte skriva saker utan att ha täckning för det du skriver. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

ZVEZDA M50 skrev:
NiklasHögberg skrev:
Raketsport skrev:
I annan tråd kan du läsa diskussion om SVEZDA (Stavas?) sätt att tillrättavisa oss på och hans sätt att påstå att vi andra har brister i kunskapsbanken. hans sätt att formulera sig på passar inte här överhuvudtaget. inte första gången han gör på detta sätt. Agående rexxys sista kommenntar så tar ja de inte med ngn nyoa salt utan struntar i de hela nu istället. trött på allas dåliga sätt att skämta på bara för ja bland annat haft svårt att avgöra om ja ska sälja ena mopeden. Ne ja tar o pysslar med mitt ifred istället då ja ändå ej tillför er här!! Sköt om er mina Vänner!
Hej!

Jag tror att de flesta som verkligen läser "den tråden" och andra trådar jag skrivit i inte reagerar som Niklas gör.

Niklas, du är skyldig mig ett svar i den tråden! Du kan inte skriva saker utan att ha täckning för det du skriver.
försvinnn ur denna tråd ZVEZDA M50 du kan va i andra trådar o skräpa ner, ja har sagt vad ja tycker ngående vad ja tycker om ditt sätt att tycka vi andra har brister i våra kunskaper. angående KRYSSKIL så vet du som många andra att de flesta kallar den så!! dina åsikter vill ja inte höra mer!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

cobra karlsson skrev:Hej Niklas och ha det bra om du inte blir kvar vi kanske ses på någon bilträff håller ju även på med sånt jag med hälsn cobra Ps man gör som man vill med sina egna saker stå upp bara Köp o Sälj tills man hittar det man riktigt vill ha.
kan hända att ja far upp till mellsta en tur!! kanske syns där!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

Pälle skrev:Näe, inte ge upp Nicke, ta en paus kanske?

Personligen kan jag tycka att stämningen på forumet emellanåt känns lite "sur" nuförtiden. Kan inte sätt fingret på det riktigt, kanske har vi "umgåtts" för mycket med varandra :?: 8)
ne de blir nog inte paus. ja tar nog mitt o drar från denna sida. ev att ja e i bakgrunden o läser lite vad som sker. compacten ska ja sälja o nya projekt planeras redan!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar