Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja kyrkport till sachs är numer lite B :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vadå kyrkport lite B....Alla gasare till sachs är ju lite för B,spelar ju nada roll
vad man hänger dit - inte går dom nå fortare ändå.
Ska man trimma så finns det bara ett märke å det är Puch forever med överliggande
trimkrök, kepsen bakåtvänd,nedförsbacke å en stor sol i ryggen... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men puchar eller snarare dakotor klarar inte av trimmet så bra. Citerar Tompa här om det nu var han som skrev det: "Raka puckar är schyssta puckar". Ultimata trim moppen är Zündapp. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/blekinge/Crescent_compact_1250_25602479.htm?ca=18&w=2

Det måste vara prisvärt!!
Bara 10 mil :? <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kirre skrev:http://www.blocket.se/blekinge/Crescent ... ?ca=18&w=2

Det måste vara prisvärt!!
Bara 10 mil :?
Hade man haft plats över hade man pungat ut direkt <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Extrem Zündapp?

http://www.blocket.se/vasternorrland/Extrem_zundapp_ks50_1968_25061897.htm?ca=4&w=2

Extrem o extrem, mjae. Jag skulle nog vilja ha de större 150 mm bromsarna om jag skulle köra så fort som den där påstås gå.

Allt nytillverkat som går att köpa sitter på den? Hmm, det nytillverkade krom som finns att tillgå idag är jag inte särskilt imponerad av.

Åsse sitter det ju fel pakethållare på.

Men visst borde det ha kostat en slant att få ihop den.

Undrar just vad min är värd :roll: ? Har dock ingen värstingmotor men ändå. Är denna värd 55´ så borde väl min vara värd 35´. En värstingmotor kan man lätt köpa för 20´.

:D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bara berätta att det är min gamla 68 a som vandrat vidare upp till hudik och den var då inte extrem när jag sålde den .men när jag hade gs 125 motor på den var det bra klipp i den hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha, är det den (ö)kände Zündappkungen som köpte den av dig tro? Du vet, han som annonserar på blocket med olika nummer, olika namn och i olika län och säljer ganska risiga grejer? <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det stämmer han köpte den av han som köpte den av mig har för mig ja la in en bild på den där du hade bild på din mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan inte begripa att nån vill betala 55000 för den. Inte för att det verkar vara nåt fel på den men det är ju inte en extremt ovanlig modell direkt.

Men känner jag säljaren rätt så är det inte säkert att det finns nåt bud på 55000:- :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä inte köper man en sån för 55000 kr själv gav jag 10 000 kr för den visserligen utan motor av en utvandrad Norrlänning som var bosatt i karlstad <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Nä inte köper man en sån för 55000 kr själv gav jag 10 000 kr för den visserligen utan motor av en utvandrad Norrlänning som var bosatt i karlstad
Peter Hultin? <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.postimage.org/image.php?v=aVvHbV9 här är den Pelle <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja just det, den har jag sett förr. Den var ju fin :D Renoverad eller i orört originalskick? Tycker mig ana lite rost på gaffelrören fram. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja så hette ha han har ett antal ks 50 samt ks 100 :P <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar