Kolla, det här har jag köpt!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är det nå´n som kan avgöra om dessa är original eller inte?

jag tycker dom ser rätt ut, OCH kromade.

http://www.tradera.com/kapskruvar-till-e-type-auktion_302510_143011281 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom såg nya ut men orginal, det är svårt: :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
f50glx skrev:Bild

Uploaded with ImageShack.us
så blev det ett till objekt jag som trode att jag hade nog många men vem kan motstå en f50glx :roll:
*f50glx*...helt rätt det är ju i princip omöjligt att avstå ett f-50 objekt...blir det en originalrenovering eller...

gratulerar till nyförvärvet.. oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja men snart så får du se vad det blev :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:mutt:

. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja då har man dragit hem lite skrot då igen.. :) har fått tag på en gammal billyft som kommer att underlätta däckskiftningar på bilen...och förstås hissa upp moppar i ståhöjd.. :wink: den behöver dock ett par bultar och en del målarfärg*hammarlack* :lol:

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klokt köp, man blir inte yngre... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den var ju dessutom billig zappa... :wink: nä det är ju tyvärr inte så att man blir yngre.. :lol: det har ryggen talat om för mig sedan ett antal år tillbaka.. :) tror den här pjäsen kommer att spara lite på den i allafall.. :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken redig pjäs! Den rymmer nog mer än en moppe :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->rejält sliten men du får nog till den me lite jobb :D
Jag brukar jag använda min som lyftbord för moppar, gör bara en hållare för framhjulet så funkar det klockers. Du kan antingen ha 2 moppar samtidigt eller ha en moppe på lyften & använda den andra ytan som en fin avlastningsyta/arbetsbänk..Det går även att bocka till en durkaluplåt som du lägger mellan körbanorna så har du ett rejält fyftbord för snöskotrar 4hjulingar gräsklippare mm..
nee en sån där klarar man sig inte utan :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

dr.novolette skrev: nee en sån där klarar man sig inte utan :D
Precis, och du hade väl 2 och skulle donera ena till oss :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

dr.novolette skrev:rejält sliten men du får nog till den me lite jobb :D
Jag brukar jag använda min som lyftbord för moppar, gör bara en hållare för framhjulet så funkar det klockers. Du kan antingen ha 2 moppar samtidigt eller ha en moppe på lyften & använda den andra ytan som en fin avlastningsyta/arbetsbänk..Det går även att bocka till en durkaluplåt som du lägger mellan körbanorna så har du ett rejält fyftbord för snöskotrar 4hjulingar gräsklippare mm..
nee en sån där klarar man sig inte utan :D

oja den är rikligt använd doc... har tidigare varit på mitt jobb så den har blivit väl använd varje dag, men nu byttes den ut, så det passade mig perfekt..tur jag har bra höjd i garaget dessutom.. 8)

*raketsport* jo det är en rejäl doning rymmer klart mer än en moppe.. :lol: ...avaktar bara att få hjälp att lossa den från kompisens släpvagn..ger mig nog inte på att försöka lyfta den själv.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får ta hjälp av en lyft för att lyfta lyften :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja - man kan ju köpa sig en truck braxen - motverkar diskbråck :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

Raketaren skrev:tja då har man dragit hem lite skrot då igen.. :) har fått tag på en gammal billyft som kommer att underlätta däckskiftningar på bilen...och förstås hissa upp moppar i ståhöjd.. :wink: den behöver dock ett par bultar och en del målarfärg*hammarlack* :lol:

Bild

Bild
Snåla med färgen så räcker det till saaben i bakgrunden :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar