Tradera och jag

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack, nu känns det lite bättre och det var skönt att höra att jag inte är ensam om det hemska... även om de psykiska ärren efter den här fasansfulla händelsen nog aldrig kommer att gå bort. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag känner väl till det där problemet Lolalola. Jag har ett bredband som ibland bara faller ur och modemet börjar söka en station som inte tycks finnas, i alla fall inte tillförlitligt därför kontakten verkar svag att det genast faller ur igen efter en sida öppnats eller kanske byggts upp till hälften. Att prata med Felia om problemet är som att hälla vatten på en gås. Jag har missat ett antal auktioner på det viset så jag förstår hur det känns men jag börjar vänja mig nu och tänker så att prylen kommer nog på auktion snart igen men man kan bli ordentligt uppretad för stunden.... :crossedbones: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du ungefär det där problemet har jag med, och ringer telefonen samtidigt så kan det bli riktigt illa. Det var nästan så jag var glad för att kunna skrika saker om Tradera idag. Som lite omväxling alltså. Dock har jag nog bara missat en enda auktion pga jävla... Televerket. <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

.......
Senast redigerad av 56:an den 06 sep 2015, 09:57, redigerad totalt 1 gång.
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja precis.....missade inte en enda Tradera auktion under Televerkets tid :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag förstår... Du menar det fanns inget bredband då.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Tradera borde se över sina servrar så att de klarar trycket på söndagar.
Ja, fast de skyller ju på att det är våra mailleverantörernas fel, t.ex. hotmail.

Nu vet jag inte hur det varit det senaste men hörde av ena pissekatten att han inte varit nöjd igår iaf.

Nu håller han på å skriver ut några lappar iaf.
Bild

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kontorsråtta har jag hört, men kontorskatt var något nytt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, din katt arbetar ju i allafall :lol: min gnäller bara att jag ska röja på bordet så han får plats :evil:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han påminner lite om min katt som på bilden utövar stationsbevakning DeLuxe... 8)

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja !! Titta :shock: Bara ögonfärgen och hängmagen (på min) som skiljer :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Lasse väss skrev:Bara ögonfärgen och hängmagen som skiljer :lol:
Aha det är katterna ni pratar om... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

zappafan skrev:
Lasse väss skrev:Bara ögonfärgen och hängmagen som skiljer :lol:
Aha det är katterna ni pratar om... :lol:
Underbart :D Tänk att du fattade till slut oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra köp! thumb_up
http://www.tradera.com/nos-dyna-till-nagon-lattviktare-auktion_302251_174169553 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkligen! Ser ut som en Rusch sadel <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar