Tradera och jag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag känner väl till det där problemet Lolalola. Jag har ett bredband som ibland bara faller ur och modemet börjar söka en station som inte tycks finnas, i alla fall inte tillförlitligt därför kontakten verkar svag att det genast faller ur igen efter en sida öppnats eller kanske byggts upp till hälften. Att prata med Felia om problemet är som att hälla vatten på en gås. Jag har missat ett antal auktioner på det viset så jag förstår hur det känns men jag börjar vänja mig nu och tänker så att prylen kommer nog på auktion snart igen men man kan bli ordentligt uppretad för stunden....
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du ungefär det där problemet har jag med, och ringer telefonen samtidigt så kan det bli riktigt illa. Det var nästan så jag var glad för att kunna skrika saker om Tradera idag. Som lite omväxling alltså. Dock har jag nog bara missat en enda auktion pga jävla... Televerket. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nu vet jag inte hur det varit det senaste men hörde av ena pissekatten att han inte varit nöjd igår iaf.
Nu håller han på å skriver ut några lappar iaf.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, fast de skyller ju på att det är våra mailleverantörernas fel, t.ex. hotmail.Raketsport skrev:Tradera borde se över sina servrar så att de klarar trycket på söndagar.
Nu vet jag inte hur det varit det senaste men hörde av ena pissekatten att han inte varit nöjd igår iaf.
Nu håller han på å skriver ut några lappar iaf.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- SachsMekarn
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra köp! 
http://www.tradera.com/nos-dyna-till-nagon-lattviktare-auktion_302251_174169553 <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.tradera.com/nos-dyna-till-nagon-lattviktare-auktion_302251_174169553 <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: