Mcb 1252 4-Växlad

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stöt på mig då så tar vi och delar på varsin öl och ljuger lite Ha det hälsn Cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
försvinnn ur denna tråd ZVEZDA M50 du kan va i andra trådar o skräpa ner,
Fast det där var ju inte så trevligt skrivet Niklas, känns ju tyvärr inte som det är något bidrag till att förbättra stämningen på forumet precis.

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Patrik skrev:
NiklasHögberg skrev:
försvinnn ur denna tråd ZVEZDA M50 du kan va i andra trådar o skräpa ner,
Fast det där var ju inte så trevligt skrivet Niklas, känns ju tyvärr inte som det är något bidrag till att förbättra stämningen på forumet precis.

mvh Patrik
de må så vara men han kan låta mig v så ska ja ej kommentera han mer heller!! tack för mig-

//Nisse <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta påminner mig om när brorsan och jag retade syrran. Underläppen kom ut och så sprang hon till morsan och bölade. Detta gjorde det roligare att reta henne. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Conrad Engström skrev:Detta påminner mig om när brorsan och jag retade syrran. Underläppen kom ut och så sprang hon till morsan och bölade. Detta gjorde det roligare att reta henne.

ja de kan kanske va så. men att de ska vara så förbannat roligt att retas med folk? ja e inte direkt den som retas med andra o då räknar man inte med de tillbaka. ang zvezda (Stavas?) så vill ja ej ha kommentarer av honom o ja kommer inte heller kommentera där han diskuterar!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag menar inte att det var rätt det vi gjorde, men att det påminner mig om den tiden. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Conrad Engström skrev:Jag menar inte att det var rätt det vi gjorde, men att det påminner mig om den tiden.
nej de kanske inte va rätt. samtidigt kan ja va lättstött ibland men oftast står ja ut me mindre påhopp. men nu har ja velat klart angående compacten. den skall avyttras på ngt sätt. men endast i ngn typ av bytesaffär om ja inte får bra betalt så ja kan köpa ngt annat för pengarna!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En lös fyrpetad får man ju bra betalt för. Testa med 4 lappar och sälj moppen för sig <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Conrad Engström skrev:En lös fyrpetad får man ju bra betalt för. Testa med 4 lappar och sälj moppen för sig
hade tänkt mig runt 7-8 lappar för moppen som den e komplett. fast de kanske e högt siktat!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->satte den under bytes så får ja se o man får ngt vettigt förslag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->satte ut den på blocket. siktar lite högre med priset så får man se hur de hela slutar. kanske blir så man trots allt får ha den som prydnad i förrådet ändå!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar