Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Det är tyiskt IKEA om jag ska gissa vart det var. Vid ett par tillfällen har jag frågat vart det och det kommer ifrån. Det vet de inte och hänsvisar till att inköpen sker centralt. Men det brukar oftast vara helt OK där och en höjdare till skäligt pris är deras julbord. Det är snart dags för det igen 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Jo, Ikea.... Tycker det är ett bra ställe, och kunnig och hjälpsam personal. Inga sura miner där minsann.. Det är nåt folkligt över Ikea tycker jag och sällan eller aldrig några dyra priser 

man kan vist få många konstiga smittor via myggbett?kejsaren skrev:nytt inköp i dag![]()
Puch nr 2, vad e det för fel på mig?![]()
erlan
Hehe
eftersom jag är en aning storväxt så har jag tröttnat lite på e-type, compact o andra småmoppar
däremot gillar jag grabbens Ks50 och vår Dakota3000. Dom är en aning högre så då sitter jag bättre o sen känns det heller inte som man har en liten tax mellan benen

eftersom jag är en aning storväxt så har jag tröttnat lite på e-type, compact o andra småmoppar

däremot gillar jag grabbens Ks50 och vår Dakota3000. Dom är en aning högre så då sitter jag bättre o sen känns det heller inte som man har en liten tax mellan benen

Jag är bara av medellängd och smal (72 kg) men instämmer helt!kejsaren skrev:Hehe![]()
eftersom jag är en aning storväxt så har jag tröttnat lite på e-type, compact o andra småmoppar![]()
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Fiiin! Nu kommer det gå undan nedför pengsjöbacken
Jag var däremot i Pengsjö och köpt sånt man inte får motion av.
Monarscoot

Saxoped ur focus

La vantarna på en tomkartong som skulle slängas

Jag var däremot i Pengsjö och köpt sånt man inte får motion av.
Monarscoot

Saxoped ur focus

La vantarna på en tomkartong som skulle slängas

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Snyggt var det i gamla skolan? Elin sa det var nå ramar på bild på Facebook som var tillsalu!
pnilz skrev:Snyggt var det i gamla skolan? Elin sa det var nå ramar på bild på Facebook som var tillsalu!
va ska ni ha för foton i dom ramarna Pnilzner lelle...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Japp och bra pris var det. Fanns en saxoped till som jag var sugen på men bilen blev full och snart är lagårn det också.pnilz skrev:Snyggt var det i gamla skolan? Elin sa det var nå ramar på bild på Facebook som var tillsalu!
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
Fick tag i en ceriani 32 till min Monark 125a förra veckan

Och en NOS 32 i söndags

Och en NOS 32 i söndags

Raketaren skrev:ja idag inhandlades det en 4 växlad Puch Monza.... då är det ju putsdax då igen...![]()
![]()
En puch till hmmmm....

Ser att du kan det här med att binda fast mopeder på vagnar iallafall!