Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Smatter skrev:Här är mitt senaste inköp (av lite dyrare slag), en Ford Transit 190 - skåp (bostadsinredd), moppen är som tur väldigt lätt och passar perfa där ibak. :D

Bild
En "påhängare" i ordets rätta bemärkelse :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nya sportdäcken till min ena crescent 2000 kom idag måste köpa innerslangar också det glömde jag ju naturligtvis måste ju bli klar till Mellsta så alla orginalfreak får sitt lystmäte slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Smatter

Inlägg av Smatter »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte jag (och en -11) men kompisen blev inspirerad av något och köpte sig en moppe igår..

Bild

..24.500:-, det är vad jag skulle vilja ha ungefär för både min moppe och husbil.. :roll:

Snygg! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Först på senare år har jag fattat att Yamaha är ett världsmärke.
Det är bara så.... staff_36-1

..... å nu har jag en DT motor undanstoppad i gömmorna å göra nånting av... :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hämtar i morgon en Cocker Spaniel valp :D

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/24/puppygn.jpg/]Bild[/URL <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på Jula och skulle köpa
BildBild
Hittade erbjudande i deras kampanjblad http://www.jula.se/kampanjblad/
Men när man sett och kännt på grejorna så var det inte riktigt vad jag ville ha :cry:

Såg att dom hade en grunka för att dra upp maskrosor m.m. :roll:
Bild
Sån behöver inte jag för mina maskrosor kommer upp utan hjälp 8)

Men sen när man kom ut till bilen hade man råkat köpa en sån här
Bild
Så här brukar det bli när jag är dit.
Man ska köpa några saker men kommer hem med nåt helt annat :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

Braxmatte skrev: Såg att dom hade en grunka för att dra upp maskrosor m.m. :roll:
Bild
Sån behöver inte jag för mina maskrosor kommer upp utan hjälp 8)
Den kanske är bättre att dra ur fästingar med... :) <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->senaste ytligaree lite röd å svart färg så att bärarm å läng arm får sig lite färg efter svets :D
snart står bilen på 4hjul igen :)å då ska den upp på 3 för byte av länkarm fram samt svets i båda framskärmar :D sen ska bilen målas under list sen blir det BESIKTNING :O
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

bigge skrev:senaste ytligaree lite röd å svart färg så att bärarm å läng arm får sig lite färg efter svets :D
snart står bilen på 4hjul igen :)å då ska den upp på 3 för byte av länkarm fram samt svets i båda framskärmar :D sen ska bilen målas under list sen blir det BESIKTNING :O
Bild
Du är flitig du Bigge.. Men tro inte att du kan lura besiktningsmarodörerna med lite målarfärg. biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

Levve skrev: Du är flitig du Bigge.. Men tro inte att du kan lura besiktningsmarodörerna med lite målarfärg. biggrin
men jag målar ju med HAMMARLACK den ska ju tåla slag står det på burken :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte den på loppis i dag hos min granne :D
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men Levve :shock: Den är ju TOM cocos_acc.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Levve har väll redan tömt den... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var till Viksta idag och köpte däck till Camaron fan va mycket småvägar det är i den byggden <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt nöjd med mitt senaste dyra kap
http://www.fritidsresor.se/resa/grekland/rhodos/kolymbia/blue-village-atlantica-aegean-park/bilder?season=sommar-2012#page-scroll <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar