självporträtt från medlemmar är alltid kul
Nope Steffo, inte zondapp , det var en typ som köpte två st plastverktygsrör utan lock till compact m.fl, i bra skick av mig på Tradera.
bilderna visade klart och tydligt att det inte fanns lock, i övrigt var dom i bra skick.
först skriver han att han har bjudit fel och ångrar sig, sen betalar han för båda och jag tackar för att han tog sitt ansvar så jag slapp sätta ut dom igen mm.
när han sen "Upptäcker"

att det saknas lock trycker han in två dåliga omdömen

.
utan att kontakta mig alls
när jag frågar vad som händer säger han att jag skrev i bra bruksskick och då ska dom vara kompletta
Jag frågar om han tycker en tank utan lock och bensinkran aldrig kan vara i bra skick svarar han inte utan säger att jag som är en erfaren traderare skulle upplyst honom om detta
gubbjävlar kan ibland vara jävligt korkade och oschyssta.
förra månaden sålde jag en ubåtsförgasare till en farbror i Stockholm (Tradera)
När han får den ringer han och säger att detta är ingen ubåt, då trodde jag att jag skickat fel och frågar om det inte är den förgasaren på bilderna, jo men den passar ju inte min Zündapp säger han
jag försöker förklara att ubåt kommer ifrån formen på trottelhuset men han tycker inte det, då frågar jag varför han bjöd på den efter att ha sett 4 fina närbilder på den nya förgasaren, då säger han- och det är sant:
"jag har väl inte tid att sitta och glo på alla bilder"
vad ska man svara då???
man blir trött