selma skrev:En sån där dag när du får "plötsligt" besök,det trillar in 5st Dalslänningar från Mellerud
efter lunchtid på jobbet.Samtliga med en öl i näven,en Jack Daniels i bakfickan.
Min kollega säger,"du kanske ska ta en tidig fredag"?![]()
Ja så fick det bli,ett garage besök med sektledaren himselfs "säcken" med glada vänner.
Ett härligt gäng,det blev några glada skratt![]()
Säcken förtjänar att visas upprätt.selma skrev:det trillar in 5st Dalslänningar från Mellerud
Upplys gärna oss som inte hade nöjet att få vara med...Raketsport skrev:Kanske Mona kan få han lika generad igen
Hasse skrev:Säcken förtjänar att visas upprätt.selma skrev:det trillar in 5st Dalslänningar från Mellerud![]()
Väldigt sällan ja blir generad, så vi får väl se om blixten lyckas slå ner 2ggr på samma ställeRaketsport skrev:Jag beklagar Selma men du fick ju en tidig fredag i alla fall.
Jag fick Mellsta flashback då jag såg Säcken med en öl i näven. Ska bli kul att hälsa på er i tältet igen. Kanske Mona kan få han lika generad igen
Ja erat besök kändes av dagen efterSäcken skrev:Phuuu... Nu början man bli som folk igen..
Konstigt, så fort man åker till Värmland så blir man slö å sleten ett par dar efter...