Kan ha blivit en eller tvåzappafan skrev:Då måste han ha fått ett par Kaffekaskar före han for hem...Raketsport skrev:Så här glad blir man då man kör Mustang

Kan ha blivit en eller tvåzappafan skrev:Då måste han ha fått ett par Kaffekaskar före han for hem...Raketsport skrev:Så här glad blir man då man kör Mustang
Ja kvalitet har alltid kostat lite merPuchlasse skrev:Kul att läsa om erfarenheter "från det undermåliga Raketarslets tidevarv" i senaste mopperevyn. Jag citerar Jan Gunnarsson Örebro : Vad skulle man ha gjort istället för att dra på sig ett Raketarsle ? Man skulle naturligtvis ha försökt skaka fram en dryg hundring till och köpt en Puch.
eeee...ser ingen fågel i den koppen..Raketsport skrev:Kan ha blivit en eller tvåzappafan skrev:Då måste han ha fått ett par Kaffekaskar före han for hem...Raketsport skrev:Så här glad blir man då man kör Mustang
Inte dags att spärra några från forumet?PUCH-60 skrev:Ja kvalitet har alltid kostat lite merPuchlasse skrev:Kul att läsa om erfarenheter "från det undermåliga Raketarslets tidevarv" i senaste mopperevyn. Jag citerar Jan Gunnarsson Örebro : Vad skulle man ha gjort istället för att dra på sig ett Raketarsle ? Man skulle naturligtvis ha försökt skaka fram en dryg hundring till och köpt en Puch.
zappafan skrev: Inte dags att spärra några från forumet?![]()
Puchlasse skrev:Kul att läsa om erfarenheter "från det undermåliga Raketarslets tidevarv" i senaste mopperevyn. Jag citerar Jan Gunnarsson Örebro : Vad skulle man ha gjort istället för att dra på sig ett Raketarsle ? Man skulle naturligtvis ha försökt skaka fram en dryg hundring till och köpt en Puch.
Raketsport skrev:[(Det blir ett märke du gillar i nästa MopedRevyn)
Hasse skrev:Raketsport skrev:[(Det blir ett märke du gillar i nästa MopedRevyn)
Komar?
tycker nog det lät så var nog bara några garantiåtaganden så var den nog helt perfekt igen...Raketsport skrev:Puchlasse skrev:Kul att läsa om erfarenheter "från det undermåliga Raketarslets tidevarv" i senaste mopperevyn. Jag citerar Jan Gunnarsson Örebro : Vad skulle man ha gjort istället för att dra på sig ett Raketarsle ? Man skulle naturligtvis ha försökt skaka fram en dryg hundring till och köpt en Puch.
Visst var den rolig. Fast han hade nog lite otur med mopeden.
(Det blir ett märke du gillar i nästa MopedRevyn)
TORRSPRICKOR! = Antingen har du ingen humor eller så har den stått stilla i många år.Raketsport skrev:Tror det är dags att byta däck.![]()