Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Är det bara jag som varit seg som tusan i veckan? Verkar inte få mycket gjort alls. Kan visserligen bero på vädret, men då borde jag väl piggnat till nu när solen skiner?
Pollen?
Verkar populärt med flake handtag igen, hade inga sådana då det begavs sig (svarta istället naturligtvis..), tyckte mer det påminde om det som brukade sitta på cyklarna för bättre trafikvett....
zappafan skrev:Verkar populärt med flake handtag igen...
Ja det är ju skitfränt och snyggt
Ser att de här som jag behöver gick på Tradera i början på maj
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Raketsport skrev:Är det bara jag som varit seg som tusan i veckan? Verkar inte få mycket gjort alls. Kan visserligen bero på vädret, men då borde jag väl piggnat till nu när solen skiner?
Pollen?
Raketsport skrev:Är det bara jag som varit seg som tusan i veckan? Verkar inte få mycket gjort alls. Kan visserligen bero på vädret, men då borde jag väl piggnat till nu när solen skiner?
Pollen?
Samma här, vårtröttheten kanske?
Jag börjar tro att det är pollen. Björkarna har precis börjat slå ut och gräset gror.